Design thinking in communicatie

De wereld verandert snel. Steeds meer organisaties zoeken naar manieren om snel en efficiënt complexe problemen op te lossen om de veranderingen bij te benen. Design thinking biedt technieken die je helpen om als communicatieprofessional snel en efficiënt (communicatie)vraagstukken op te lossen. Maar hoe doe je dat? Hoe kun je flexibeler denken en werken? Welke technieken kun je toepassen? En hoe kun je hiermee mensen overtuigen van jouw oplossingen en ideeën? In deze whitepaper maak je kennis met de technieken vanuit design thinking.
Archief > 2020 > december
- 22-12-20 15:02 - Het Centrum Strategische Communicatie in coronatijd
- 22-12-20 12:17 - Communicatie aan het woord in The Peer Review
- 14-12-20 11:05 - In memoriam – ere-lid Ben Warner
- 09-12-20 14:00 - Dit is hoe we communiceren in coronatijd
- 09-12-20 12:20 - Waarom communicatie en gedragswetenschappen elkaar versterken bij weerstand
- 09-12-20 10:00 - Communicatieprofessionals vinden onderzoek en gebruik van data in communicatievak steeds belangrijker
- 08-12-20 20:07 - Zeg je reputatiemanagement, zeg je Cees van Riel
- 08-12-20 19:41 - Collectieve zorgverzekering voor zelfstandig ondernemers
- 08-12-20 19:27 - Participatie bij gemeenten moet veel professioneler
- 08-12-20 19:22 - Design thinking in communicatie
- 08-12-20 19:12 - Blijven leren in 2021 dankzij de programmering van Logeion
- 08-12-20 17:16 - Hoe zit het met onze ic-capaciteit?
- 08-12-20 17:13 - Andere tijden vergen een ander type leiderschap
- 08-12-20 16:57 - Je bent van harte welkom!
- 08-12-20 12:00 - Organisatieverandering, maar dan zonder koffiecorner
Reacties op 'Design thinking in communicatie'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.