Internationale spreker Afdhel Aziz op hoofdpodium C-day20

Afdhel Aziz_705x220.jpgdonderdag 05 maart 2020 16:20

Achter de schermen wordt het complete programma voor C-day20 klaargezet. En met Afdhel Aziz, een fantastische internationale keynotespreker, lichten we alvast een tipje van de sluier op.

Door de redactie

Afdhel Aziz is een Amerikaans expert op het gebied van marketinginnovatie en purpose. Aziz is naast co-auteur van het boek 'Good is the New Cool: Market Like You Give a Damn', ook een energieke en inspirerende spreker. Zo staat Aziz onder andere op het podium bij Forbes CMO Summit, Cannes Lions, SXSW, Advertising Week en meer. Als bekroond marketeer heeft hij gewerkt voor organisaties als Procter & Gamble, Heineken, Absolut en Nokia, in Londen en New York. Daarnaast is Aziz oprichter en Chief Purpose Officer bij het social impact consultancy bureau Conspiracy of Love. Zijn werk is onder meer te zien in de New York Times, Vice, Fast Company en The Guardian.

Logeion en de commissie van C-day zijn enorm blij en trots met deze spreker op het hoofdpodium, onder leiding van dagvoorzitter Pauline de Wilde. "Ieder jaar proberen we te vernieuwen en met actuele onderwerpen de uitdagingen van het communicatievak naar C-day te halen. Op deze manier willen we de bezoeker van C-day inspireren en uitdagen om zich te blijven ontwikkelen en kennis op te halen", aldus commissievoorzitter Bianca Validzic. Binnenkort wordt het volledige programma van C-day20 bekendgemaakt. Ben jij nu nieuwsgierig geworden en wil je meer van Adhel Aziz horen? Verzeker jezelf dan alvast van een ticket. Informatie en tickets vind je op de website van C-day20.

« Terug

Reacties op 'Internationale spreker Afdhel Aziz op hoofdpodium C-day20'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.