André Manning: 'Focus, ogen open en kansen pakken'

Oog 705x220.jpgdinsdag 12 maart 2019 13:32

In de eerste editie van VM (het magazine van De Nederlandse Associatie over verenigingsmanagement) in 2019 staat een interview met André Manning. De directeur van Logeion vertelt in dit interview over groei, (internationale) samenwerkingen, enthousiaste Logeion-leden. "De opdracht van het bestuur was om de vereniging in 'de volgende versnelling te krijgen'. Ze wilden een groei van het aantal leden en versterking van de drie pijlers positionering, programmering en professionalisering."

Door de redactie

Het bestuur vroeg hem ook nadrukkelijk te kijken waar verenigingen in de omringende landen mee bezig zijn. "We vinden het belangrijk om de leden ook die internationale dimensie van het vak te bieden, zonder dat ze daar zelf naar op zoek moeten. Dat is ook een taak van een vereniging", zegt Manning, die vóór Logeion in verschillende leidinggevende communicatiefuncties werkte bij Philips, Booking.com en Amcor. "Het verbreedt je blik. Het communicatievak ontwikkelt zich zo snel, in Nederland en daarbuiten. In de VS en het VK pakken ze bijvoorbeeld interne communicatie in organisaties, digitale communicatie en marketing anders aan dan hier." 

Lees hier het volledige interview van VM, waarin André verder vertelt over groei, (internationale) samenwerkingen, enthousiaste Logeion-leden.

« Terug

Reacties op 'André Manning: 'Focus, ogen open en kansen pakken''

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.