Save the date: Algemene Ledenvergadering op 22 mei 2019

Utrecht 705x220.jpgwoensdag 06 maart 2019 12:04

De Algemene Ledenvergadering (ALV) vindt dit jaar plaats op woensdag 22 mei in de omgeving van Utrecht. De exacte locatie en het tijdstip van aanvang wordt later nog bekend gemaakt. De stukken voor de ALV staan uiterlijk twee weken van te voren op de Logeion-website. Tijdens de jaarlijkse ALV krijg je meer informatie over Logeion en haar activiteiten, zoals de drie pijlers waarvoor Logeion zich inzet: programmering, positionering en professionalisering. Kom jij ook?

Door de redactie

Meer informatie over voorgaande Algemene Ledenvergaderingen vindt je op deze pagina. Op die pagina zullen ook de ALV-stukken binnenkort worden geplaatst.

Reacties op 'Save the date: Algemene Ledenvergadering op 22 mei 2019'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.