Waar staan we nu met de trends en hoe zijn organisaties hiermee bezig?

Trends_705x220.jpgdonderdag 15 november 2018 11:55

Logeion stelt iedere twee jaar met haar leden vier trends samen. De trends voor 2018 en 2019 zijn: ‘creating shared value’, ‘always spot on’, ‘van netwerk naar bubble’ en ‘verbeelden en beleven’. Waar staan we nu en hoe zijn organisaties hiermee bezig? Frankwatching interviewde Carola van Kester, voorzitter van Adviesraad Programmering en Trends van Logeion.

Door de redactie

“We moeten als Logeion keuzes maken en een focus behouden. Ze zijn ook zeker bedoeld om per discipline de diepte in te gaan – niet zozeer om iets te zeggen over de positie van het vak, maar om inspiratie op te doen. We kijken naar maatschappelijke ontwikkelingen en hoe organisaties daarin meegaan. Het is dan van belang om breed te starten en daarna de diepte in te gaan”, aldus Carola. Lees dit hele interview hier.

« Terug

Reacties op 'Waar staan we nu met de trends en hoe zijn organisaties hiermee bezig?'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.