Bol.com en NS winnen de Stakeholder Management Award 2018

stma.gifdonderdag 15 februari 2018 18:00

Op donderdag 15 februari vond de uitreiking plaats van de eerste editie van de Stakeholder Management Award nieuwe stijl. En de winnaars zijn bol.com en NS: Deze winnaars zijn voortgekomen uit een systematische preselectie van de juryleden en vervolgens een stemming door vakmensen. Hiermee lieten zij de andere finalisten ANWB, Boskalis, Unilever en VGZ achter zich. Het doel van de Stakeholder Management Award is het stimuleren van verdere professionalisering van het vakgebied en het met elkaar delen van best-practices.

Door de redactie



Professionalisering vakgebied stakeholdermanagement
De initiatiefnemers Motivaction en StakeholdersLab bieden met de Stakeholder Management Award een podium voor organisaties die met aantoonbaar succes hebben gewerkt aan wederzijds-lonende relaties met hun stakeholders. Jurylid Karel Slootman: “Het doel van de uitreiking - learnings en inspiratie met elkaar delen - is met de sprekers van Vodafone en Consumentenbond, en met de prachtige finalecases en dito winnaars meer dan bereikt.


Samenstelling jury
De onafhankelijke jury bestond uit voorzitter Klaske de Jonge, Director Public affairs & communications - ‎Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Mireille Spapens, Hoofd marketing en communicatie Erasmus MC, Joep Cornelissen, Professor of Corporate Communication and Management the Rotterdam School of Management, Judith Coster, Vice President Corporate Communications KLM, Ron van der Jagt, Bestuursadviseur Berenschot, Wieneke Buurman, voorzitter van Logeion, Rocco Mooij, voormalig hoofdredacteur Adfo Groep, Henk Noort, directeur StakeholdersLab en Karel Slootman, managing partner Motivaction.



« Terug

Reacties op 'Bol.com en NS winnen de Stakeholder Management Award 2018'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Archief > 2018

september

augustus

juli

juni

mei

april

maart

februari

januari