Wie wordt de winnaar van de Stakeholder Management Award 2018?

Template_Landscape_705x220px (3).jpgdonderdag 04 januari 2018 13:08

De finalisten van de Stakeholder Management Award zijn bekend. In de categorie profit: bol.com, Boskalis en Unilever en in de categorie not for profit: ANWB, NS en VGZ. Tot 13 februari kunnen marketing- en communicatieprofessionals stemmen op de finalisten van de Stakeholder Management Award 2018. De prijs wordt voor de vierde keer uitgereikt aan de organisatie die vanuit een strategische visie met aantoonbaar succes heeft gewerkt aan wederzijds-lonende stakeholderrelaties. De Stakeholder Management Award is een initiatief van Motivaction en StakeholdersLab. Door te stemmen kunnen alle vakgenoten invloed uitoefenen op welke organisatie(s) op 15 februari de award in de wacht sleept!

Door de redactie


De award in een nieuw jasje
De organisatie van de Reputatie Management Award besloot de prijs scherper te positioneren. Ze lanceerden de vernieuwde Stakeholder Management Award en reiken nu afzonderlijke prijzen uit voor de beste profit- en de beste not for profit-organisatie

Henk Noort, oprichter van StakeholdersLab: “De nieuwe naam doet meer recht aan onze uitgangspunten, want een goede reputatie kun je mijns inziens alleen bij je stakeholders verdienen.”

Ook de jury, die tot taak heeft uit de nominaties de finalisten te kiezen, is vernieuwd en bestaat nu uit een divers gezelschap van negen specialisten op het gebied van communicatie en stakeholdermanagement. Deze heroriëntatie leverde naast veel enthousiaste reacties ook een recordaantal van 24 prachtige nominaties op, waaruit de jury op basis van acht criteria zes finalisten heeft gekozen.

Marketing- en communicatieprofessionals hebben het laatste woord
De Stakeholder Management Award is een vakprijs bedoeld om best practices te delen. De beslissende stem komt uit het vakgebied: elke vakgenoot is hierbij uitgenodigd vóór 13 februari zijn of haar stem uit te brengen op een van de inspirerende finalisten in beide categorieën. Daarmee bepalen zij welke profit- en not for profit-organisatie donderdag 15 februari op het podium staan om de Stakeholder Management Award 2018 in ontvangst te nemen.  Bovendien wordt onder de stemmers een aantal Trendrapporten 2017-2018 uitgeloot inclusief bijbehorende presentatie van Motivaction.

Ga voor het stemmen en verdere informatie naar stakeholdermanagementaward.nl en praat mee op Twitter via #STM18.

 

Gekoppelde documenten
TitelBestandsgrootteMIME-type
Cases finalisten Stakeholder Management Award 2018 (2).pdf466,4 kBapplication/pdfdownload

« Terug

Reacties op 'Wie wordt de winnaar van de Stakeholder Management Award 2018?'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.