#deweekvan Kelly Verdonk, Customer Success Manager bij ORTEC for Communications

Kellymaandag 15 mei 2017 17:00

Er is weer een Young Professional die zijn werkweek laat zien! Het vak communicatie is breed en diep tegelijk. Werkzaamheden van communicatieprofessionals lopen ontzettend uiteen. Communicatie is een containerbegrip geworden, waardoor het voor studenten en starters lastig is om een compleet beeld te hebben van wat je met het vak kan. Met #deweekvan maken wij het vak weer wat tastbaarder. Deze week neemt Kelly Verdonk, Customer Success Manager bij ORTEC for Communications, ons mee tijdens haar werkweek.

Door Freek Snelting

Nieuwsgierig naar de werkweek van Kelly? Ze plaatst dagelijks foto's, video's en informatie over haar werkweek op het Instagramaccount van Young Logeion. Ook op onze Facebookpagina geven we jullie kijkjes in Kelly's werkweek.

Wie is Kelly?
Kelly Verdonk is Customer Success Manager bij ORTEC for Communications. Een functie die door ieder bedrijf anders wordt geïnterpreteerd. “De titel Customer Success is momenteel een behoorlijk hype en wordt voor heel veel verschillende functies gebruikt; van account manager tot sales manager tot consultant. Maar ik zie mijn functie meer vanuit een communicatie- en marketingperspectief.”

ORTEC for Communications helpt organisaties om hun medewerkers te bereiken met gepersonaliseerde communicatie, via o.a. mobiele apps, web en TV. Aangezien mobiele apps voor interne communicatie een nieuw terrein zijn voor veel organisaties, heeft Kelly een Customer Succes programma opgezet om klanten te helpen het platform optimaal en met succes te gebruiken. In dit programma verbindt ze interne communicatiemanagers op nationaal en international niveau met elkaar én vertaalt deze informatie terug naar ORTEC’s interne organisatie. Dit gebeurt via een onboarding programma (bestaande uit trainingen), het klantenportaal (een mobiele app), de maandelijkse nieuwsbrief met een vraag van de maand, maar ook via evenementen of rondetafels. 

Het resultaat is dat de interne communicatie in meerdere organisaties naar een hoger niveau is getild én de interne afdelingen van ORTEC tegelijkertijd klantgerichter zijn geworden. “Iedereen heeft andere talenten, dus wat is er mooier dan het bundelen van die krachten? Door van elkaars successen en lessen te leren, kan nu niet één bedrijf, maar iedereen zijn medewerkers nog beter informeren, betrekken en motiveren. En dat is uiteindelijk wat ORTEC wil!”

Deze week
De planning ziet er nooit hetzelfde uit, maar dat is juist wat ik er leuk aan vind. De ene dag ben ik in gesprek met klanten, om te kijken of hun medewerkers ons platform actief gebruiken en of het Customer Success Programma ze kan helpen. De andere dag ben ik op zoek naar innovatieve partners die ik aan het Customer Success Programma kan toevoegen. Of ik ga koffie drinken met experts of naar een evenement om op de hoogte te blijven van de laatste marktontwikkelingen. Maar ik besteed ook redelijk wat tijd op kantoor, om feedback van klanten te bespreken, te kijken wat we hieraan kunnen doen en bijvoorbeeld mee te denken over nieuwe functionaliteiten voor ons nieuwsplatform. Van alles wat dus, eigenlijk, zoals je kunt zien op Logeion’s instagram!

« Terug

Reacties op '#deweekvan Kelly Verdonk, Customer Success Manager bij ORTEC for Communications'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Archief > 2017

augustus

juli

juni

mei

april

maart

februari

januari