Logeion-bestuursupdate | april 2017

LOGNW_Vergadertafel.jpgdinsdag 25 april 2017 13:32

Als bestuur willen we graag vaker met jullie informatie delen. Daarom gaan we vanaf nu, iedere keer dat we een bestuursvergadering hebben gehad, een samenvatting van onze vergadering via onze website delen. Niet een ellenlang verhaal maar een korte samenvatting van de belangrijkste agendapunten zodat leden weten waar we onze aandacht op richten.

Door het bestuur

Op donderdag 20 april waren we als bestuur bijeen op het ProRail hoofdkantoor van onze voorzitter Wieneke. Als eerste gaf Folkert een inkijkje in de onderwerpen waar het bureau in Den Haag mee bezig is. Best wel een drukke tijd gezien alle activiteiten die worden georganiseerd. En dan ook nog afscheid genomen van Corine Havinga (coördinator communicatie), Edita Artemis en Bianca Validzic (beiden projectleider programmering) die worden opgevolgd door Marc Konings en Britt de Rooij. Daarnaast hebben we een discussie gehad over een voorstel hoe we de onderlinge verbanden binnen Logeion en daarmee de communicatie en samenwerking nog verder kunnen verbeteren. Daar willen we op de ALV van 11 mei aanstaande kort bij stilstaan. Ook hebben we de concept jaarrekening van 2016 doorgenomen en die gaan we nu aan de kascommissie voorleggen voordat we die op de ALV aan de leden voorleggen.

En natuurlijk hebben de verschillende bestuursleden een update gegeven van hun vorderingen binnen de drie pijlers, programmering – professionalisering en positionering. Met trots hebben we stil gestaan bij al onze huidige en nieuwe partners, uit de bureauwereld, de corporate hoek en de onderwijs- en onderzoekswereld die zich hebben aangemeld om Logeion en het Centrum voor Strategische Communicatie te ondersteunen. Maar er is natuurlijk nog steeds ruimte voor meer partners. Tenslotte hebben we de agenda voor de ALV vastgelegd. Deze agenda komt deze week op de Logeion-website en de uitnodiging hiervoor wordt de komende dagen verstuurd. Mei is sowieso een drukke maand met allerlei activiteiten voor en door leden waarna op 1 juni C-DAY volgt. De aanmeldingen daarvoor stromen binnen en er is veel interesse van partners en sponsors om zich op C-DAY te presenteren. Dat is een luxe probleem en de juiste balans vinden is nu belangrijk om het karakter van C-DAY te behouden.

« Terug

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2017

september

augustus

juli

juni

mei

april

maart

februari

januari