Slechtste slogan van 2016: ‘Zit je haircut’

slogan-zit-je-haircut.jpgdinsdag 13 december 2016 13:57

De slogan ‘Zit je haircut’ van kapperszaak Local Heroes uit Utrecht wint de verkiezing Slechtste slogan van het jaar. De kapperszaak kreeg de afgelopen week de meeste stemmen van het publiek. De jury selecteerde in totaal tien slogans waar op gestemd kon worden. Dit jaar waren er in totaal 15.326 stemmen waarvan ‘Zit je haircut’ maar liefst 3.247 stemmen kreeg.

Door de redactie

Met 21% van de stemmen kwam de slogan als slechtste uit de bus. De kapperszaak ontvangt binnenkort De Blauwe Tegel 2016. De tweede plaats is voor ‘Your shit is my food!’ van het Haagse loodgietersbedrijf L.P. Reith en op de derde plaats staat ‘Tiet voor een goede BH’ van lingeriewinkel Hullegie uit Epe. Bekijk alle genomineerden hier.

Initiatiefnemers van Slechte Slogans zijn Christine Liebrecht, universitair docent Communicatie- en Informatiewetenschappen aan Tilburg University en Tefke van Dijk, zelfstandig redacteur, journalist en tekstschrijver bij De Schrijfzolder.

De slogan verkiezingen worden georganiseerd door platform Slechte Slogans. Voor de jaarverkiezing van Neerlands slechtste bedrijfs- en reclameslogans maakt de jury een selectie van de ingezonden slogans. Daarna kan iedereen een stem uitbrengen. Naast de jaarverkiezing zijn er ook specials als de verkiezing van de slechtste politieke verkiezingsslogan.

Bron: www.sloganverkiezing.nl

« Terug

Reacties op 'Slechtste slogan van 2016: ‘Zit je haircut’'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.