Drie genomineerden Student Talent Award 2014

Lognw_magazines.jpgdonderdag 16 oktober 2014 15:11

De drie genomineerden voor de Student Talent Award Customer Media 2014 zijn bekend. ‘Wil Weg’ (Fontys Hogeschool Tilburg), ‘Miss V’ (Hogeschool Arnhem en Nijmegen) en ‘NS Verbindt’ (Hogeschool van Amsterdam) zijn door de jury genomineerd. De drie genomineerden zijn gekozen uit in totaal tien inzendingen. De prijsuitreiking is op 20 november en is onderdeel van de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards.

Door Corine Havinga

De jury van de Student Talent Award Customer Media heeft dit jaar tien inzendingen van studenten van vier opleidingen beoordeeld. Deelnemende opleidingen waren Fontys Hogeschool Tilburg, Hogeschool van Amsterdam, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en de Hogeschool Leeuwarden. De jury was onder de indruk van het hoge, gelijkmatige niveau van de inzendingen. Zaten er de afgelopen jaren nogal eens uitschieters naar boven of beneden bij, dit jaar had elke inzending voldoende kwaliteit voor een serieuze beoordeling. Het maken van een rangschikking was dan ook geen eenvoudige opgave. Na uitgebreid beraad zijn de volgende drie inzendingen genomineerd voor de Student Talent Award 2014:

 - ‘Wil weg’ (Fontys Hogeschool Tilburg) is een magazine in fictieve opdracht van Nuffic voor studenten die in het buitenland willen gaan studeren. Het tijdschrift steekt zowel journalistiek als qua vormgeving uitstekend in elkaar. Informeert over en enthousiasmeert voor een studie in andere, ook exotische landen.
- ‘Miss V’ (Hogeschool Arnhem en Nijmegen), een digitaal magazine voor (jonge) vrouwen die van voetbal houden/zelf voetballen. Sterk qua vormgeving en gevarieerd in onderwerpkeuze, waarbij de link met voetbal consequent wordt vastgehouden.
- ‘NS Verbindt’ (Hogeschool van Amsterdam), Crossmediaal concept om de binding van NS met abonnementhouders van 60 jaar en ouder te verstevigen. Platform om afspraken te maken met reisgenoten. Creatief gebruik van verschillende media.   

Daarnaast wil de jury 2 eervolle vermeldingen geven aan de volgende inzendingen:

- ‘MOS Magazine’ (Hogeschool van Amsterdam) vanwege de adequate aansluiting qua vormgeving en inhoud bij de doelgroep van bezoekers van de Hutspot-shop in Amsterdam.
- ‘&Joy Magazine’ (Fontys Hogeschool Tilburg) vanwege de goede journalistieke invulling van het concept over eetproblemen bij vrouwen en meisjes.

De jury bestaat uit Bert Brounts (R&M|Matrix, voorzitter), Bea Buisonjé (P&B Communicatie), Johannes Keuning (iMediate), Pieter-Marijn van der Velden (Het Inventief) en Francine Smink (ZB Communicatie & Media).

« Terug

Reacties op 'Drie genomineerden Student Talent Award 2014'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.