149 inzendingen voor Grand Prix Customer Media

Beeld magazines GPCM landscape.jpgdonderdag 26 september 2013 16:36

Voor de Grand Prix Customer Media Awards zijn 149 cases ingediend. De Grand Prix Customer Media zijn awards voor opvallende customer media en contentproducties. Zowel offline als online. Een Grand Prix-award beloont oorspronkelijkheid, kwaliteit, effectiviteit en vernieuwing. Een award is een compliment aan een merk en een producent, en is een aanmoediging om op de ingeslagen weg door te gaan.

Door Marylse Toxopeus

In de week van 7 oktober buigen de verschillende jury’s zich over de inzendingen. De jury's bestaan elk uit 10 leden, benoemd door het bestuur van Logeion, Platform Content en Custo. De verschillende deeljury's komen bijeen op 7, 8 en 9 oktober om de genomineerden per categorie te bepalen. De eindjury komt voorafgaand aan de uitreiking van de Grand Prix Customer Media Awards bijeen om de winnaar te bepalen uit de genomineerde cases van de deeljury's.

Voor de Student Talent Awards zijn onderstaande 14 cases ingediend:

Fontys Hogeschool
Ongepolijst
Stout
Onbeperkt
Rauw

Hogeschool van Amsterdam
365 Dagen NS
Zijspoor
NS Reismaatje
NS Joy
Dans
Sportmaatje
Fred de la Bretonière
Verhaaltje voor de dorst

Hogeschool Utrecht
Depot

Windesheim
Scania

De Grand Prix Customer Media Awards en Student Talent Awards worden uitgereikt op donderdag 21 november 2013 in deFabrique in Utrecht aansluitend op het Customer Media Congres. Meer informatie en aanmelden www.grandprixcm.nl.

« Terug