VVV Nederland winnaar NIMA Internal Branding Jaarprijs 2012

Lognw_achtergrond-11.jpgvrijdag 02 november 2012 16:23

VVV Nederland is uitgeroepen tot winnaar van de NIMA Internal Branding Jaarprijs 2012. Deze prijs wordt jaarlijks door het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) toegekend aan die organisatie die het meest succesvol is in het vitaliseren en verankeren van het merk en merkwaarden in de totale organisatie. Met het winnen van de prijs liet VVV de genomineerden LeasePlan en Priva BV achter zich.

Door Edita Artemis

De jury liet zich enthousiast uit over het gegeven dat het merk is ingezet als een ‘hub’ voor alle nieuwe plannen en ontwikkelingen binnen de totale VVV-organisatie. Ook vindt de jury de belofte van het VVV-merk ‘je wordt verrijkt door de couleur locale’ uitstekend gekozen om een brug te slaan tussen de landelijke koepelorganisatie en de lokale en regionale VVV-organisaties in het land.

"Het winnen van deze prijs is een geweldige erkenning voor alle inspanningen die we gezamenlijk hebben geleverd en een enorme opsteker dat we met de VVV merkpositionering de juiste koers hebben ingezet", aldus Kees van Wijk, algemeen directeur VVV Nederland.

 De jury van de NIMA Internal Branding Jaarprijs 2012 bestond uit  juryvoorzitter Rik Riezebos (Algemeen Directeur EURIB),Youssef Eddini (Hoofd Marketing & Communicatie NOS en bestuurslid Logeion), Rupert Parker Brady (Interim Hoofdredacteur MarketingTribune) en Luuk Bos (Manager In- en Externe Communicatie Praxis).

« Terug