Over HEINEKEN’s Corporate Social Responsibility strategie

HEINEKEN’s Corporate Social Responsibility strategie

Logeion Young Professionals op bezoek bij HEINEKEN

Hoe zorg je als één van de grootste bierbrouwers ter wereld, dat je als organisatie duurzaam bent én duurzaamheid uitstraalt? Hoe verkoop je bier, maar voorkom je alcoholmisbruik?

Duurzaamheid staat hoog op de agenda bij HEINEKEN. In 2010 startte de brouwer wereldwijd de duurzaamheidsstrategie 'Brewing a Better Future'. Deze strategie heeft als doel om in 2020 de groenste brouwer ter wereld te zijn en richt zich op de vier focusgebieden waar HEINEKEN het grootste verschil kan maken. Naast onderwerpen zoals het reduceren van watergebruik, energiegebruik en verantwoord inkopen, staat ook verantwoord alcoholgebruik centraal in de duurzaamheidsstrategie.

Tijdens deze bijeenkomst vertelt Michael Dickstein, Manager Global Sustainable Development, alles over het ‘Brewing a Better Future’ programma en deelt hij zijn visie op hoe je als communicatieprofessional het verschil kan maken voor de duurzaamheidsstrategie van je organisatie. Ook gaat hij in op de nieuwe campagne ‘Dance More, Drink Slow’ waar HEINEKEN zich samen met Armin van Buuren inzet voor verantwoord alcoholgebruik.

Verder geeft Kimra Morgownik, Communication Specialist bij HEINEKEN International en bestuurslid van Logeion Young Professionals, een introductie over het bedrijf en deelt ze met ons hoe het is om als young professional te werken bij één van werelds grootste brouwerijen.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden vanaf 30 jaar € 65,00
Young professionals niet-leden (tot 30 jaar) € 32,50

Kostenoverzicht:
Leden: 37,50
Logeion Young Professionals: 18,75
Young Professionals niet-leden (tot 30 jaar): € 32,50
Niet-leden vanaf 30 jaar: € 65,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 7 april 2014.

Deel met anderen