Over Logeion Young Professionals in the spotlight

Logeion Young Professionals in the spotlight

Ontmoet andere young professionals en leer wat zij doen tijdens een nieuwe editie van de Logeion Young Professionals in-the-spotlight-borrel! Deze keer geeft online marktonderzoeksbureau DirectResearch het podium aan jonge talenten Marvin Brandon (DirectResearch) en CommunicatieTalent 2013 Marlous Nooi (gemeente Zaanstad). Tijdens deze borrel delen zij hun ervaringen: wat houdt hun werk precies in? Hoe zien zij het vak? Waar zijn ze trots op? En wat betekent succes voor hen? Ben je benieuwd naar wat hen bezig houdt? Deel je zelf graag ervaringen met andere young professionals en heb je zin in een gezellige borrel? Dan zien we je graag de 27e!

Marvin Brandon, nieuw bestuurslid van Logeion Young Professionals met een passie voor adviseren en een voorliefde voor marketing- en communicatieonderzoek. Na zijn HBO-studie commerciële economie te hebben afgerond, is hij Communicatiewetenschappen gaan studeren aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Als een communicatiewetenschapper kijkend door een commerciële bril ontwikkelt hij zich nu als research manager bij DirectResearch tot een professional binnen de wereld van marktonderzoek.

Marlous Nooi is naast CommunicatieTalent 2013 een gedreven communicatieadviseur bij de gemeente Zaanstad. Ze denkt in kansen en mogelijkheden en wordt erg blij van inspirerende mensen, het creëren van nieuwe projecten en in teamverband resultaten behalen. Ze heeft (sport)marketing gestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA) en na haar afstuderen heeft ze de Masteropleiding Sportmanagement in Australië gevolgd. Bij terugkomst begon ze als trainee op de afdeling Milieu bij gemeente Zaanstad. Ze werkt daar nu als communicatieadviseur waar ze haar bijdrage heeft geleverd aan de ambitieuze doelstelling om Zaanstad in 2020 een energie-neutrale stad te laten zijn.

DirectResearch is een marktonderzoeksbureau met een specialisatie in online onderzoek. Slim en Snel zit diep in het DNA verweven. Waar onderzoek vroeger lange doorlooptijden kende, maakt DirectResearch het nu mogelijk om snel tot hoogwaardige, bruikbare resultaten te komen. Van een eenvoudige test van een advertentie tot uitgebreide imago- of tevredenheidsonderzoeken. Met een ervaren team van onderzoekers zorgt DirectResearch voor goed bruikbaar en hoogwaardig marktonderzoek.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden Gratis

Kostenoverzicht:
Gratis voor leden, Logeion Young Professionals en niet-leden.

Voor annuleringen na 19 maart 2014 zijn wij helaas genoodzaakt om kosten in rekening te brengen.

Deel met anderen

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.