De customer journey in kaart in 60 minuten – Bart van der Kooi

C4 Customer jouney in kaart in 60 minuten.jpgdecember 2017

Recensent: Quirina van Spronsen
De customer journey in kaart brengen in 60 minuten, daar helpt dit boek je mee. Het boek neemt je mee in de complete reis van jouw klant, vanaf het moment dat de klant een ‘latente behoefte’ heeft tot het moment dat de klant jouw ‘ambassadeur’ geworden is. Bij elke fase in de customer journey krijg je tips voor je (vooral online) marketing. Daarnaast is het ook nog eens een makkelijk te lezen boek, dat je best in 60 minuten uit kan lezen.

Elke fase van de customer journey heeft een eigen hoofdstuk. In elk hoofdstuk wordt aangegeven welke middelen en tools je kunt gebruiken om eerst je doelgroep te identificeren en vervolgens te bereiken. De middelen en tools die hierbij handig zijn worden genoemd en er wordt uitgelegd waarom je ze zou kunnen gebruiken, maar hoe je ze precies gebruikt staat er niet bij. Daarom is dit boek meer te gebruiken als inspiratie, het brengt je op ideeën om de customer journey in kaart te brengen en daarmee je klanten beter te bereiken.

Titel: De customer journey in kaart in 60 minuten
Auteur: Bart van der Kooi
Uitgever: Haystack
Jaar van uitgave: 2017
ISBN-nummer: 9789461262400
Aantal pagina’s: 192
Kosten: €12,50
Aantal sterren: 5

« Terug

Archief > 2017

december

september

juni

april

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.