Werkboek nooit meer te druk - Tony Crabbe

C#3 werkboek nooit meer te druk cover.jpgseptember 2017

Recensent: Angela de Cock
Het werkboek nooit meer te druk is naar eigen zeggen geen boek om te lezen, maar om te doen. Zo bevat het boek drie soorten aansporingen die regelmatig voorbij komen: overdenken, doen en proberen. Het boek start met een nieuw begin, waardoor je veranderingen kunt doorvoeren. Je wordt door dit werkboek gedwongen om na te denken over doelen, kernwaarden en kerncapaciteiten. Het voordeel van dit werkboek is dat het een op zichzelf staand boek is. Je hebt het leesboek ‘Nooit meer te druk’ dus niet nodig om aan de slag te kunnen gaan.

Het werkboek bevat veel informatie om te verwerken. De verwerking van de informatie gaat makkelijker door het volgen van de aansporingen, maar deze aansporingen kosten tegelijkertijd inspanning. In sommige delen van het boek is het verhaal onsamenhangend, waardoor het minder prettig leest. Het invullen van de opdrachten is misschien lastig als je voor je gevoel al zo ‘druk’ bent. Toch kan het invullen van de vragen je helpen om prioriteiten te stellen. Het boek bevat stof die je aan het denken zet en helpt je bij je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Het werkboek is inspirerend, maar het is een werkboek waar je echt de tijd voor moet nemen.

Titel: Werkboek nooit meer te druk

Auteur: Tony Crabbe

Uitgever: Uitgeverij Luitingh-Sijthoff B.V.

Jaar van uitgave: 2017

ISBN-nummer: 978 90 245 76616

Aantal pagina’s: 192

Kosten: € 12,50

Aantal sterren: 3,5

« Terug

Archief > 2017

december

september

juni

april

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.