Kickass content in 60 minuten - Rutger Steenbergen

C#2 Kickass content in 60 minuten.jpgjuni 2017

Recensent: Angela de Cock
Dit boek is geschikt voor professionals die op zoek zijn naar manieren om waardevolle content te maken. Diverse onderwerpen komen in dit boek aan bod: content voor de website, een weblog, de nieuwsbrieven en de social media. Het steeds populairder wordende videomarketing en andere visuele content worden ook uitgelicht. Met de succesvolle voorbeelden over andere organisaties en de vele tips wordt content maken makkelijker dan ooit.

De manier van schrijven is in dit boek helder en concreet. De eerdergenoemde onderwerpen zijn ingedeeld in aparte hoofdstukken, waardoor je ervoor kunt kiezen om alleen de voor jou geldende onderwerpen te lezen. Toch is het lezen van alle onderwerpen aan te raden, zelfs als je dat soort content (nog) niet hoeft te maken. Na dit boek bezit je ongetwijfeld meer kennis over de tools dan voorheen. Een bonushoofdstuk is digitaal beschikbaar met alle links uit het boek en nog meer voorbeelden. Onmisbaar in dit boek is de lijst met tools die je kunt gebruiken om direct aan de slag te gaan.

Titel                             Kickass content in 60 minuten

Auteur                          Rutger Steenbergen

Uitgever                       Haystack

Kosten                         12,50
Jaar van uitgave            2016

ISBN-nummer               9789461261892

Aantal pagina’s             206

Recensie door               Angela de Cock

Sterren                         4   

« Terug

Archief > 2017

december

september

juni

april

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.