De online marketing machine, wat elke zzp’er moet weten over online marketing - Bart van den Belt

C#2 cover De-online-marketingmachine.jpgjuni 2017

Recensent: Marie-Louise de Jong
De aansprekende titel en het overzichtelijke formaat van het boek, zal ook de zzp’er uit de titel van het boek, zonder veel moeite over de streep trekken om een avondje te lezen. En ik verwacht dat dit boek die lezers wel iets oplevert. Bart van den Belt begint met het benoemen van de onderdelen van de online marketingmachine zodat je een beeld hebt van wat hij eronder verstaat. Hij onderscheidt: Sterk merk, belang van een goede website, bezoekers trekken naar je website, e-mailmarketing en tot slot het laten draaien van de machine.

Ook lezers die zich niet eerder in communicatie of marketing verdiept hebben, krijgen snel een beeld van de mogelijkheden en de belangrijkste aandachtspunten. Voor doorgewinterde communicatieadviseurs kan dit het boek zijn waarin alles mooi op een rijtje staat. Dat geldt zeker voor het laatste hoofdstuk waarin contentplanning, keuze en inrichting van de online kanalen en analysemogelijkheden de revue passeren. En wat een service de bijlage met 99 blogtitels.. Als met al een leuk boek, prettig geschreven en overzichtelijk ingedeeld.

Titel van het boek:         De online marketing machine. Wat elke zzp’er moet weten over online marketing

Auteur:                          Bart van den Belt

Uitgever:                        Van Duuren management

Jaar van uitgave:            2017

ISBN:                             978 90 89 653611

Aantal pagina’s:              158

Aantal sterren:                 3

« Terug

Archief > 2017

december

september

juni

april

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.