Communicatieverhaal halen 2016 - Miranda Mulder en Arjen van Leeuwen

C#1 communicatieverhaal_voorzijde.jpgapril 2017

Recensent: Peter van den Besselaar
Ik heb veel sympathie voor dit boek, een initiatief uit liefde voor het vak. Wie wil er nou niet geïnspireerd worden door steengoede communicatiecases en door creatieve oplossingen. De inhoud bevat 16 cases/parels van de Galjaardprijs 2016 en 18 smaakmakers over het vak.

Ook onder die smaakmakers zitten pareltjes die tot denken aanzetten: Anne van der Meiden, Guido Rijnja en Bartho Boer. Mensen met een mening. De bijdragen aan dit boek zijn om vlot te consumeren, luchtig. Dat past bij de tijdgeest. En verhalen zijn de moeite waard om gedeeld te worden. Zeker. Toch heb ik een tijdschrift-gevoel bij het boek: een tijdschrift verpoost en dat doet dit boek ook. Het is een caleidoscoop, er mag van mij iets meer diepgang in. Ach, ik moet niet zeuren. Ik hoop dat dit een mooie reeks jaarboeken zal worden. Bij kookboeken ben ik vaak blij met één recept, dan is het de moeite van het kopen al waard. Waarom zou ik anders naar vakboeken kijken…

« Terug

Archief > 2017

december

september

juni

april

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.