Het evenement dat niemand wil missen. Hoe organiseer je dat? - Erik Peekel

C#4 Het evenement dat niemand wil missen.jpgmei 2015

Recensent: Angela de Cock
Een evenement organiseren is een hele opgave, een evenement organiseren dat niemand wil missen een nog veel grotere. Van ontwerp tot evaluatie, Erik Peekel neemt je stap voor stap mee bij het organiseren van een evenement waar nog lang over nagepraat wordt. Aan alles is gedacht: de inzet van technologie bij het netwerken, maar ook de werkvorm van jouw evenement. Het boek heeft veel inspirerende inzichten en tips, waar je als organisator direct mee aan de slag kan gaan. Door de heldere uitleg is het boek geschikt voor de beginner, maar ook goed als naslagwerk voor de expert.

Het boek is opgebouwd uit zeven hoofdstukken die diep ingaan op de mogelijkheden bij het organiseren van jouw evenement. Het boek leest makkelijk weg en bevat oefeningen waarmee je een blauwdruk kan maken voor jouw evenement. Een hoofdstuk eindigt met een samenvatting die bestaat uit de do’s en don’ts van een evenement dat niemand wil missen. De praktische kant van de organisatie van een evenement wordt compleet uitgelicht, waardoor dit boek ook daadwerkelijk toe te passen is in de praktijk. Na het lezen van dit boek is het niet meer de vraag hoe, maar wanneer je het evenement dat niemand wil missen organiseert.

Titel v.h. boek:            Het evenement dat niemand wil missen. Hoe organiseer je dat?
Auteur(s):                   Erik Peekel
Uitgever:                     Aaaahaa! The Actor Factory
Jaar van uitgave:        2015
ISBN-nummer:            978 90 8233 12 02
Aantal pagina’s:           144
Kosten:                        € 21,50
Aantal sterren:             5

« Terug

Archief > 2015

december

november

oktober

september

juli

juni

mei

april

maart

februari

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.