Pitch! Van elevator tot aanbesteding - Alette den Exter en Rick Willemsen

Cover Pitch.jpgmaart 2015

Recensent: Andrea Willemse
Als communicatieprofessional is het natuurlijk belangrijk dat je jezelf (en je ideeën) goed kunt presenteren. Zeker als je zzp’er bent of bij een bureau werkt, want dan is het natuurlijk helemaal cruciaal dat je je weet te onderscheiden van de concurrentie. Het boekje Pitch! helpt je om een onuitwisbare indruk te maken. Of dat nu is in een korte ‘elevator pitch’, een lange presentatie of op papier.

Dan nu de hamvraag: Is dit boekje een must voor elke communicatieprofessional? Ja, als je nog wel wat tips en inspiratie kunt gebruiken voor je pitches, of als nog aan het begin van je carrière staat. Maar ben je al wat verder geklommen op de ervaringsladder, dan tref je vooral veel bekende informatie en open deuren aan. Fijn op rij en handig gestructureerd, dat weer wel. En met QR-codes die leiden naar grappige en verhelderende filmpjes. Wellicht geïnspireerd door het enthousiaste commerciële verhaal van Den Exter en Willemsen biedt de uitgever nog een aantal extra’s aan voor wie zich registreert op de website. Denk aan nieuwsbrieven, kortingsacties, downloadmogelijkheden, presentaties en een maand gratis toegang tot de elektronische versie van dit boek op Yindo.

Titel vh boek:             Pitch! Van elevator tot aanbesteding
Auteurs:                     Alette den Exter en Rick Willemsen
Uitgever:                    Van Duuren Management
Jaar:                          2014
ISBN-nummer            978 90 8965 242 3
Aantal pagina’s:          126
Kosten:                       € 19,95
Aantal sterren:            3

« Terug

Archief > 2015

december

november

oktober

september

juli

juni

mei

april

maart

februari

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.