LinkedIn marketing in 60 minuten - Martine Meijburg

C#4 Cover Linkedin marketing in 60 minuten.jpgmei 2014

Recensent: Reinanke Haagsma
Evenals ‘E-mailmarketing in 60 minuten’, dat eerder in deze reeks van Haystack verscheen, vlieg je als lezer ook door dit boek. In no-time ben je op de hoogte van de basisprincipes van LinkedIn. Toch kan deze uitgave in de Haystack-reeks niet tippen aan het boek over e-mailmarketing. Dat ligt voornamelijk aan een veelvoud van herhalingen die in het boek zijn verwerkt.

Ongeveer halverwege het boek ontstaat daarom het gevoel ‘nu weet ik het wel, vertel me iets nieuws’. Schrap deze herhalingen en er ontstaat ruimte voor veel nieuwe informatie en meer diepgang. Bijvoorbeeld over hoe je nu echt goed scoort in de LinkedIn-zoekmachine. Er is ook een verbeterslag te maken door de inhoud beter te laten aansluiten op de tussenkopjes. In sommige gevallen sluiten slechts enkele zinnen aan op de titel en dwaalt de tekst vervolgens af.

Om die redenen ben ik vooralsnog zuinig met het toewijzen van sterren. Toch denk ik dat het boek veel potentie heeft en met een aantal verbeteringen flink hoger scoort. Is LinkedIn nog helemaal nieuw voor je? Dan is dit boek zeker wel een goede plek om te starten jezelf wegwijs te maken.

Titel van het boek:   LinkedIn marketing in 60 minuten
 Auteur(s):   Martine Meijburg
 Uitgever:   Uitgeverij Haystack
 Jaar van uitgave:   2013
 ISBN-nummer:

  9789461260543

 Aantal pagina's   142
 Kosten   € 12,50
 Aantal sterren   3

« Terug

Archief > 2014

december

oktober

september

juli

juni

mei

april

maart