KwaliTijd: De echte waarde van sociale media. Jaap Favier

Cover KwaliTijd De echte waarde van sociale media.jpgmaart 2014

Recensent: Leonie Greve
Wat hebben mensen vaak als hoogste op het prioriteitenlijstje staan? Zoveel mogelijk tijd doorbrengen met familie en vrienden! Die tijd wordt in dit boek aangeduid als KwaliTijd.

Favier grijpt in zijn boek allereerst in de tijd terug om uit te leggen dat zelfs de holenmensen al heel graag met familie en vrienden rond het kampvuur zaten om met elkaar verhalen te delen.
In het tweede gedeelte van het boek legt Favier uit hoe het komt dat Sociale Media vandaag de dag zo’n belangrijke rol in ons leven spelen. En dat we daar zakelijk ook niet mogen ontbreken. Merken leveren aan die KwaliTijd een zeer welkome positieve bijdrage! Succesvolle cases van Evian, Nike en Estee Lauder, om er een paar te noemen, worden in het boek uitgebreid besproken. Jaloersmakend! Omdat we niet allemaal werkzaam zijn bij grote merken met grote budgetten zijn er in het boek gelukkig ook voorbeelden te vinden van wat kleinere, ons onbekende merken.
In het derde gedeelte tenslotte wordt uitgelegd met welke gegevens je je directie zou kunnen overtuigen van de noodzakelijke investeringen in Social Media, hoe je e.e.a. dan organiseert en wat dat, mits een goede strategie, aan succesvol resultaat kan opleveren.
Plezierig geschreven, goed onderbouwd en inspirerend!

Titel van het boek:  KwaliTijd: De echte waarde van sociale media
 Auteur(s):  Jaap Favier
 Uitgever:  AdfoGroep Amsterdam 2013
 Jaar van uitgave:  2013
 ISBN-nummer:  978-9-49-15603-16
 Aantal pagina's 215
 Kosten  € 32,00
 Aantal sterren  4

« Terug

Archief > 2014

december

oktober

september

juli

juni

mei

april

maart