Online marketing expert in een week. Jeroen Bertrams

Cover Online Marketing Expert.jpgdecember 2013

Recensent: Reinanke Haagsma
Voordat ik dit boek de hemel in prijs, laat gezegd zijn dat de titel de plank misslaat. Het bekt lekker, maar doet natuurlijk geen recht aan alle échte online marketing experts. Een expert ben je niet binnen een week en zeker niet door enkelvoudig een goed boek te lezen.

Een goed boek is het overigens wel! Mocht je dus expert wíllen worden op dit onderwerp, dan is dit werk een geweldig handvat. Vooral het overzicht van verschillende vormen van online marketing is ontzettend handig. Je wint snel inzicht in de mogelijkheden, de voordelen, de risico’s en een inschatting van de kosten per medium.

De kracht van dit boek is daarnaast ook zijn soberheid. Verwacht géén flashy lay-out, wél goede content. De tekst is ontzettend lekker geschreven, dus je vliegt door de pagina’s.

Mogelijke toevoegingen zijn een lijst met trefwoorden en een verklarende woordenlijst. Mocht het onderwerp helemaal nieuw voor je zijn, kun je daarmee nog beter je weg vinden of hervinden als je even een betekenis vergeten bent.

Voor wie is dit boek een aanrader? Natuurlijk voor iedereen die verantwoordelijk is voor online marketing. Of je nu bij een bureau of organisatie werkt. En of je nu beleid of concepten ontwikkelt, of hands-on met online marketing activiteiten bezig bent.

Titel van het boek:  Online marketing expert in een week
 Auteur(s):  Jeroen Bertrams
 Uitgever:  Scriptum 2013
 Jaar van uitgave:  2013
 ISBN-nummer:  97-890-5594-282-4
 Aantal pagina's 162
 Kosten  € 16,00
 Aantal sterren  4

« Terug

Archief > 2013

december

oktober

september

juli

mei

april

maart

februari

Steun Logeion

Logeion is dé beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals in Nederland, met ruim 4.000 leden. Logeion is wereldwijd de op één na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing. Mede daardoor behoort Nederland, zowel in de beroepspraktijk als in onderwijs en wetenschap, internationaal tot de voorhoede van het vak. Je kunt onze werkzaamheden steunen met een vrijwillige bijdrage in de vorm van een donatie. Zo help je het communicatievak te blijven ontwikkelen.