Over Enter-the-firm Amsterdam UMC

Enter-the-firm Amsterdam UMC

De rol van communicatie in de fusie van AMC en VUmc

De twee academische ziekenhuizen AMC en VUmc fuseerden vorig jaar en gaan samen verder onder de naam Amsterdam UMC. De beide universitair medische centra willen samen zorgen voor nog betere gezondheidszorg, met extra aandacht voor bijzondere aandoeningen en complexe behandelingen. Twee academische ziekenhuizen met ieder een eigen locatie, personeel, identiteit en imago. Hoe breng je dit samen? Hoe verloopt een fusieproces en wat is de rol van communicatie? Jan Hol (VUmc) en Frank van den Bosch (AMC), nu de twee communicatiedirecteuren van Amsterdam UMC, nemen je tijdens deze Enter-the-firm mee in de rol van communicatie in dit proces.

Een van de belangrijke onderdelen in het fusieproces is de nieuwe merkpositionering. Hoe zorg je ervoor dat intern de medewerkers zich onderdeel voelen van het nieuwe Amsterdam UMC? Dat zij het nieuwe merk gaan uitdragen? Samen met een design- en adviesbureau gingen de UMC’s een merktraject in. Waar liepen ze tegenaan, wat hebben zij geleerd en wat kunnen wij leren van dit traject? Ontdek het tijdens de Enter-the-firm bij het Amsterdam UMC.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 79,00

Voor deze bijeenkomst is de Logeion-waardebon geldig.

Kostenoverzicht:
Leden: €39,50
Young Logeion: €19,75
Niet-leden: €79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 9 oktober 2019.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen