Logo Zoeken
Vakimpuls Amersfoort Online

Succesvol merkmanagement, hoe doe je dat?

dinsdag 15 oktober 2019 van 13:30 uur tot 17:30 uur

Locatie

Atelier300c Amersfoort
Soesterweg 300c
3812 BH Amersfoort

Over de sprekers

  1. Erik Voskuijl

    Erik Voskuijl

    Erik is gespecialiseerd in merkbeheer en helpt bedrijven hun positionering te vertalen in naadloze merkervaringen voor hun klanten en werknemers. Erik deed zijn ervaring op het gebied van merkbeheer bij een aantal internationale bureaus. Daarbij was hij ondermeer Marketing Director bij American Express, DTG en woonde hij een aantal jaar in Shanghai waar hij een nieuw verfmerk lanceerde. Vanuit zijn internationale ervaring in branding en merkimplementatie weet hij in zijn huidige rol als Lead Brand Consultant bij VIM Group hoe belangrijk het is om alle onderdelen en belanghebbenden te betrekken bij het merk. Erik is de initiator van het NIMA en Beeckesteijn trainingsprogramma Merkmanagement om merkprofessionals te leren hoe ze een gestructureerde benadering van merkprestaties kunnen implementeren en werknemers daarbij dienen te betrekken.
  2. Michel van Eijnatten

    Michel van Eijnatten

    Met meer dan 15 jaar ervaring binnen het vakgebied, biedt Michel van strategie tot operatie het volledige spectrum van expertise binnen branding, marketing en communicatie. Michel was voorheen Hoofd Marketing & Communicatie bij detacheerder Maandag® en was hij verantwoordelijk voor de rebranding en implementatie van het nieuwe merk in Nederland, Duitsland en België. In zijn huidige rol als Business Director & Brand Consultant bij VIM Group is hij de afgelopen twee jaar betrokken bij merktrajecten voor oa Landal, Geldmaat, Rabobank, Wolters Kluwer en vele anderen.
  3. Tom Janssen

    Tom Janssen

    Tom Janssen is manager Marketing & Communications bij DHL, eerder senior brand manager. Daarvoor werkte hij voor bureaus en adviseerde hij grote opdrachtgevers in de financiële sector, foodservice, retail en overheid over het bouwen en beschermen van het merk. Van merkstrategie, huisstijl en campagnes, tot reputatiemanagement, internal branding en customer experience.

Prijzen

Niet-Leden
€ 85,00

Voor deze bijeenkomst is de Logeion-waardebon geldig.

Kostenoverzicht
:
Leden:  42,50 
Young Logeion: € 21,25
Niet-leden: € 85,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 7 oktober 2019.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.