Verkiezing slechtste slogan 2016

slogan-verkiezing.jpgvrijdag 09 december 2016 12:22

De verkiezing slechtste slogans van 2016, georganiseerd door platform ‘Slechte Slogans’ is van start gegaan. De jury heeft uit de meer dan 200 inzendingen van dit jaar, de tien meest slechte slogans genomineerd. Het publiek kan tot en met 12 december stemmen via http://www.sloganverkiezing.nl/. Op dinsdag 13 december wordt de winnaar met de titel ‘Slechtste slogan van 2016’ bekendgemaakt.

Door de redactie

De tien genomineerde slogans van 2016 zijn:

- Aad Kentie. Wie kentie niet?! (Aad Kentie, koffie- en snackcorner, Rotterdam, Zuid-Holland)
- Food to Thai for! (Thai from Sky, Thais restaurant, Amstelveen, Noord-Holland)
- Linger OG Makelt het voor elkaar! (Linger OG, makelaar, Amsterdam, Noord-Holland)
- Tiet voor een goede BH (Hullegie, lingeriewinkel, Epe, Gelderland)
- We’re full of crêpe! (Creppies, mobiele foodtruck, Vlaardingen, Zuid-Holland)
- Wie niet horren wil moet maar voelen (Horrenpartners, hordeuren en –ramen, Lonneker, Overijssel)
- Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen, Gelderland)
- Your shit is my food! (L.P. Reith, loodgietersbedrijf, Den Haag, Zuid-Holland))
- Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (Th. Van Straalen, bouwmaterialen, Utrecht)
- Zit je haircut (Local Heroes, hairsalon en barber, Utrecht)

« Terug

Reacties op 'Verkiezing slechtste slogan 2016'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.