Nieuw bericht Naam* Bericht* [quote=Bert Groothand]Ja serieus Jenny. Je hoort mij niet zeggen dat het allemaal nieuw is, die geïntegreerde aanpak. Communicatie, en klantcontact in zijn algemeenheid, is door de technische mogelijkheden zoveel complexer geworden in uitvoering dat de noodzaak tot integratie van de modaliteiten nu écht hoog geworden is. En dat vereist een andere houding van communicatie-professionals. Met meer achtergrondkennis van techniek, psychologie en bedrijfskunde. En een 24/7-inzet. Ik denk dat dat bij veel collega-communicatiemensen nog niet het geval is en dat we er ook collectief niet zo voor open staan. Overigens zou marketing daar ook een deel vanuit moeten maken. Data driven, vanuit de klant denkend. Want die klant heeft helemaal geen boodschap aan wie de afzender vanuit een bedrijf is. Die meer geïntegreerde aanpak vereist inderdaad 'morele moed', zoals je stelt. Dus hebben we, (ook binnen Logieon) nog wat te veroveren.[/quote]Verzenden Annuleer