Logo Zoeken

Trendteam van Logeion op volle sterkte

21 september 2021De redactie

Iedere twee jaar presenteert Logeion de communicatietrends. Deze trends worden door vakgenoten veel gebruikt en worden in het onlangs uitgevoerde ledenonderzoek als belangrijk genoemd voor de eigen kennisontwikkeling. De communicatietrends van Logeion zijn een resultaat van een intensief onderzoeksproces dat door een commissie van de vereniging wordt uitgevoerd: het Trendteam.

Logeion-communicatietrends 20-21 (zonder titel) 705x220.jpg

Afgelopen jaren heeft Carola Van Kester als voorzitter van de Adviesraad Programmering & Trends - de noemer waaronder het Trendteam tot voor kort oppereerde - de schouders gezet onder dit proces. Met als prachtig resultaat dat de communicatietrends van Logeion zijn uitgegroeid tot een zeer belangrijke opbrengst van de vereniging. Jaap de Bruijn (stakeholdermanager Zorgverzekeraar VGZ) gaat als voorzitter het onderzoeksproces overnemen van Carola van Kester. Waarbij er niet langer meer sprake zal zijn van een adviesraad maar de focus helemaal zal liggen op de trends. Naast Jaap de Bruijn zitten er verschillende nieuwe gezichten in dit Trendteam. Het team bestaat uit: Jaap de Bruijn, Carola van Kester, Jos van Winkel, Annebeth Lasseur, Frank Bruijninckx, Marcel Smits, Ment Kuiper, Paul Gremmen, Twan Timmermans, Frank Dorrestein, Carolien Schoenmakers. De leden brengen allemaal een eigen specialisme en achtergrond in. 

Het Logeion Trendteam gaat dit najaar via een interactief proces, met betrokkenheid van leden, experts en friskijkers uit bedrijfsleven en overheid aan de slag met de voorbereiding van een nieuwe editie van de communicatietrends. De nieuwe trends worden begin 2022 gepresenteerd en vormen een houvast voor leden, hun teams en opdrachtgevers bij de doorontwikkeling van communicatiestrategie en -praktijk.

Kom achter de 30+  initiatieven van Logeion!