Corporate communicatie

Corporate communicatie

Corporate Communicatie gaat over de communicatie van de organisatie en de organisatie van de communicatie. Positionering is daarbij belangrijk als basis en uitgangspunt. Zonder heldere positionering berust corporate communicatie op drijfzand. Wat onderscheidt je, wie ben je, zijn positioneringsvragen die om een antwoord vragen van corporate communicatie.
CC wil een expertfunctie vervullen op het gebied van corporate communicatie en positioneringsvraagstukken en zet hiervoor meer middelen in dan alleen het organiseren van groepsbijeenkomsten. Andere werkvormen die kunnen uitmonden in een artikel, ...Lees meer

  1. Patrick Stal: Uber, van viraal product naar een solide en betrouwbaar merk

    Uber, wie kent de app niet. Meer dan 10 jaar geleden gestart als een alternatief voor de traditionele taxiservices is inmiddels niet meer weg te denken uit onze samenleving. Op het hoofdpodium van C-day19 zal Patrick Stal, verantwoordelijk voor de marketing van Uber in Europa, het Midden Oosten en Afrika, vertellen hoe hij Uber van viraal product naar een solide en betrouwbaar merk laat groeien. We stelden hem alvast een aantal vragen over wat hij op 20 juni gaat vertellen. Lees verder

    Nieuws Door de redactie op 17 april 2019
  2. Farid Tabarki: 'We zitten in een nieuwe fase van permanente verandering en onzekerheid' 

    Op 15 mei staat Farid Tabarki op het podium om ons meer te vertellen over de tijdsgeest, trends, tijdelijke verbindingen en het verdwijnen van vaste structuren en systemen. "We leven in een vloeibare samenleving en we doorbreken vaste structuren", maar wat betekent dit precies? Farid legt het in dit interview uit. Lees verder

    Nieuws Door de redactie op 03 april 2019
  3. C-day19: koop nu je Early Bird-ticket!

    Op 20 juni is het tijd voor C-day19: hét nationale vakcongres voor communicatieprofessionals, waar je als professional wordt voorbereid op de dag van morgen. Ben jij al future proof? Welke technologische ontwikkelingen gaan ons vak beïnvloeden? En hoe zorg jij dat je als communicatiespecialist relevant blijft? Ontdek het op C-day19, samen met dagvoorzitter Frénk van der Linden, de nieuwe 'Logeion-hoogleraar' Christian Burgers, internationale topsprekers en meer dan 800 communicatieprofessionals. Gegarandeerd inspiratie voor de rest van het jaar. Binnenkort maken we het programma bekend. Wil jij er dit jaar sowieso bij zijn? Verzeker jezelf dan alvast van een plek. Vorig jaar was C-day volledig uitverkocht, dus zorg dat je op tijd bent! De Early Bird-tickets zijn vanaf vandaag verkrijgbaar. Lees verder

    Nieuws Door de redactie op 06 maart 2019
  4. Zo word je een topadviseur

    Hij leunt af en toe even op de tafel op het podium, loopt heen en weer om zijn waterglas te vullen, maakt af en toe een klein sprongetje op de plaats en zet om het kwartier een dansfilmpje van 15 seconden op om het publiek in beweging te krijgen. Zijn masterclass zit boordevol tips uit theorie en praktijk. Wat doen effectieve adviseurs? En wat houdt je tegen om er zelf een te worden?

    Lees verder

    Blog Door Bernadet Timmer op 08 februari 2019
  5. "Niet alles wat mag, moet"

    “Waarheidsvinding wordt geboren uit het botsen van ideeën. Vrijheid van meningsuiting (Artikel 7 van de Grondwet) is ontstaan als de vrijheid van de burger ten opzichte van de overheid. Al lijkt het nu vaak op de vrijheid om andere burgers verrot te schelden.” Wat is onze rol als communicatieprofessional, nu iedereen zowel zender als ontvanger is? En is er zoiets als een ethische grens?

    Lees verder

    Blog Door Bernadet Timmer op 30 januari 2019

Corporate communicatie

Corporate Communicatie gaat over de communicatie van de organisatie en de organisatie van de communicatie. Positionering is daarbij belangrijk als basis en uitgangspunt. Zonder heldere positionering berust corporate communicatie op drijfzand. Wat onderscheidt je, wie ben je, zijn positioneringsvragen die om een antwoord vragen van corporate communicatie.
CC wil een expertfunctie vervullen op het gebied van corporate communicatie en positioneringsvraagstukken en zet hiervoor meer middelen in dan alleen het organiseren van groepsbijeenkomsten. Andere werkvormen die kunnen uitmonden in een artikel, ...Lees meer