Over Internal branding bij VGZ: Samen zijn we zinnig bezig

Internal branding bij VGZ: Samen zijn we zinnig bezig

Coöperatie VGZ is een zorgverzekeraar met een sterke marktpositie en een heldere ambitie: de zorg in Nederland betaalbaar houden door samen met zorgaanbieders te werken aan zinnige zorg. Maar wat is zinnige zorg precies en hoe maak je het concreet en tastbaar voor medewerkers? PROOF ontwikkelde samen met VGZ het internal brandingconcept: Samen zijn we zinnig bezig. Het concept stelt centraal dat medewerkers elke dag zinnige bijdragen leveren, door verzekerden persoonlijk van dienst te zijn en slimme oplossingen te bieden. Bijzondere verhalen van medewerkers brengen zinnige zorg tot leven.

Tijdens de deze Enter-the-firm nemen Annette Visser (senior adviseur corporate communicatie/issuemanager Coöperatie VGZ) en Wendy Bilsen (bureaudirecteur communicatiebureau PROOF) je mee in de casus van VGZ. Je ontdekt hoe alle medewerkers ambassadeur werden en de slogan ‘Samen zijn we zinnig bezig’ leidde tot interne trots en een sterke externe positionering.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 79,00

Voor deze bijeenkomst is de Logeion-waardebon geldig. 

Kostenoverzicht
:
Leden: € 39,50 
Young Logeion: € 19,75
Niet-leden: € 79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 14 januari 2020.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen