Logo Zoeken
Webinar Online

Trendonderzoek IC 2019: wat zijn de trends en wat kun jij ermee?

maandag 17 juni 2019 van 15:30 uur tot 16:30 uur
Webinar-landscape.jpg

Al voor de vijfde keer vindt het tweejaarlijkse Involve/Adformatie Trendonderzoek Interne Communicatie plaats, in Nederland en België. Wat zijn de trends in 2019? Met welke onderwerpen houden we ons bezig? Welke communicatie instrumenten gebruiken we? En hoe zien we onze toegevoegde waarde voor de organisatie? Op deze vragen geven we antwoord tijdens dit webinar. Wat zijn quick wins voor interne communicatie en hoe ga je ermee aan de slag in jouw organisatie? 

Dit webinar is een bijzondere samenwerking van Company Webcast, Involve en Logeion.

Al voor de vijfde keer vindt het tweejaarlijkse Involve/Adformatie Trendonderzoek Interne Communicatie plaats, in Nederland en België. Wat zijn de trends in 2019? Met welke onderwerpen houden we ons bezig? Welke communicatie instrumenten gebruiken we? En hoe zien we onze toegevoegde waarde voor de organisatie? Op deze vragen geven we antwoord tijdens dit webinar, waarin we je de grote trends laten zien. Wat zijn quick wins voor de IC-er en hoe ga je daarmee aan de slag kunt gaan in jouw organisatie. Wat kan je eigen reflectie zijn, voor jouw werk en jouw organisatie?

Voor wie is dit webinar interessant? 
Iedereen in een organisatie die zich met communicatie, leiderschap en veranderingen bezig houdt.

Wat neem je mee na afloop van dit webinar

  • Inzichten huidige trends in interne communicatie
  • Vergelijking met de afgelopen 8 jaar
  • Inspiratie vanuit andere organisaties (benchmark): hoe doen zij het?
  • Hoe profiteer je zelf van die ontwikkelingen in het vak? We geven tips
  • Suggesties voor quick wins in je organisatie


Kun je niet op dit tijdstip? Meld je dan toch aan. Je kunt het webinar dan op een later tijdstip bekijken.

Over de sprekers

bas_portret.jpg

Bas van Glabbeek

Bas van Glabbeek is senior adviseur bij Involve en heeft ervaring in de volle breedte van interne communicatie en verandering. Hij werkte mee aan diverse impactvolle verandertrajecten. Ook is hij door de jaren heen betrokken geweest bij de edities van het Trendonderzoek Interne Communicatie.
Julia Hart_200x200.jpg

Julia Hart

Julia Hart heeft meer dan 25 jaar ervaring in het communicatievak. Ze startte haar carrière als journalist in Engeland, voordat ze naar Nederland verhuisde en bij een voormalig Signum bureau werkte. Hierna vervulde Julia diverse communicatiefuncties binnen Philips, Ahold, AkzoNobel en Liberty Global. Momenteel werkt Julia als Directeur Corporate Communicatie bij Nutreco, één van de grote wereldwijde spelers voor de productie van en handel in diervoeding (veevoer en visvoer) en vlees.

Prijzen

Deelname is
Gratis

Deelname aan dit webinar is gratis.