Logo Zoeken
Webinar Online

How new value from co-products creates Thought leadership

maandag 17 juni 2019 van 12:00 uur tot 12:45 uur
Webinar-landscape.jpg

Thought leadership: een buzzwoord of daadwerkelijk een slimme benadering van de markt? Iedereen praat tegenwoordig over thought leadership en claimt de waarheid in pacht te hebben. Niets is minder waar, want slechts sommigen weten echt wat het inhoudt. Simpelweg omdat ze ervoor gestudeerd hebben. Daarom laten Bovil en Company Webcast dé thought leadership experts aan het woord in een serie van drie webinars.


Dit Engelstalige webinar is een bijzondere samenwerking van Company Webcast, Bovil en Logeion.

Thought leadership: een buzzwoord of daadwerkelijk een slimme benadering van de markt? Iedereen praat tegenwoordig over thought leadership en claimt de waarheid in pacht te hebben. Niets is minder waar, want slechts sommigen weten echt wat het inhoudt. Simpelweg omdat ze ervoor gestudeerd hebben. Precies daarom hebben Bovil en Company Webcast dé thought leadership experts bij elkaar gebracht. In een serie van drie webinars vertellen zij je alles wat je moet weten.

In de eerste uitzending stond lector Thought leadership Mignon van Halderen uitgebreid stil bij de theoretische achtergrond. Tijdens de tweede uitzending heeft Peter Duine van Signify (voorheen Philips Lighting) uitgelegd hoe Signify zijn rol als Thought leader neerzet.

Tijdens het derde webinar zal Robbert van Breda van Duynie Group toelichten hoe zij de rol van Thought leader in hun markt naar zich toe trekt.

Duynie Group is een onderdeel van Royal Cosun die op haar beurt het moederbedrijf is van Aviko, Suiker Unie, Sensus en SVZ. De taak van Duynie Group is om waarde aan plantaardige co-producten afkomstig van de voedsel- , drank- en biobrandstofindustrie toe te voegen. Deze co-producten werden traditioneel gebruikt als veevoer en worden in veel landen zelfs nog als afval weggegooid, maar Duynie Group ziet brede toepassingsmogelijkheden in de gehele voedselketen en daarbuiten en levert tegelijkertijd een impactvolle bijdrage aan de duurzaamheidsproblematiek. De laatste 15 jaar is Duynie Group getransformeerd van een Nederlands veevoerbedrijf tot een Europese marktleider op het gebied van hoge kwaliteits co-producten met als ultiem doel een 100% circulaire voedselketen.

Wat kun je verwachten?
•             Inzicht in hoe het marktlandschap van co-producten veranderd is
•             Hoe Duynie Group automatisch Thought leader in haar industrie is geworden
•             Hoe zij hieraan werken
•             Wat zij geleerd hebben tot nu toe

Kun je niet op dit tijdstip? Meld je dan toch aan. Je kunt het webinar dan op een later tijdstip bekijken.

Over de sprekers

Robbert van Breda.jpg

Robbert van Breda

Robbert van Breda begon ruim 11 jaar geleden als Chief Procurement Officer bij Duynie Group, een Royal Cosun Company. In deze rol speelde hij een sleutelrol in het opbouwen en versterken van de leveranciers en de sterke internationale groei van Duynie Group. Een betere valorisatie van co-producten was een van de belangrijkste doelstellingen. Sinds januari 2019 is hij Chief New Business Officer. Hij heeft een diepgaande kennis ontwikkeld met betrekking tot de voedsel-, drank- en biobrandstofindustrie als het gaat om co-product valorisatie en circulaire systemen. Met een pragmatische, ondernemende aanpak is Robbert continu op zoek naar innovatieve oplossingen die nieuwe waarde creƫren voor Duynie Group, leveranciers, klanten en het milieu.

Prijzen

Deelname is
Gratis

Deelname aan dit webinar is gratis.