Sprekers bij Design thinking & corporate communicatie

Design thinking & corporate communicatie

Over de sprekers

  1. Joep  Cornelissen

    Joep Cornelissen

    Joep Cornelissen is Professor Corporate Communicatie en Management aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University. Joep doet onderzoek naar de rol van corporate en managementcommunicatie in de context van innovatie, ondernemerschap en verandering, en sociale evaluaties van de legitimiteit en reputatie van bedrijven en organisaties. Daarnaast is Joep ook academisch directeur van de deeltijd executive Master of Science programma in Corporate Communicatie. Een programma specifiek ontwikkeld voor professionals die de ambitie hebben om de volgende stap in hun carrière te maken. Joep heeft veel artikelen en boeken geschreven, waaronder het internationaal toonaangevende communicatieboek ‘Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice' (Sage Publications).
  2. Maarten van der Sanden

    Maarten van der Sanden

    Maarten van der Sanden is universitair hoofddocent Communication Design for Innovation aan de TU Delft. Hij heeft een master in biologie en is gepromoveerd in sociale geneeskunde. Tijdens zijn werk als hoofd wetenschapscommunicatie van de TU Delft realiseerde hij zich dat er een groot gat bestaat tussen theorie en praktijk van wetenschapscommunicatie. Door middel van ontwerpen probeert hij nu theorie en praktijk dichter bij elkaar te brengen in zijn onderwijs en onderzoek. Hij richt zich op het verfrissen van de broodnodige interactie tussen mensen in innovatieprocessen. Maarten is een inter- & transdisciplinaire denker die graag natuur- en sociale wetenschap, kunst, literatuur en muziek met elkaar verbindt.
  3. Michel  Kok

    Michel Kok

    Michel Kok is partner en medeoprichter van het Rotterdamse communicatiebureau HollandSpoor. Ook is hij docent corporate communicatie aan de TU Delft. Hij beweegt zich het liefst ergens tussen organisatie en communicatie; rondde onlangs zijn MBA aan Nyenrode af en is vooral op zoek naar de snijvlakken waar vakgebieden en mensen elkaar raken omdat daar de nieuwe inzichten en beste ideeën ontstaan.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 130,00

Voor deze bijeenkomst is de Logeion-waardebon geldig.

Kostenoverzicht
:
Leden:  65,00
Young Logeion: € 32,50
Niet-leden: € 130,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 24 maart 2019.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen