Over What's going on in Digital? Over online communicatiestrategie & relevante content

What's going on in Digital? Over online communicatiestrategie & relevante content

Always on – Always relevant

Digitale communicatie krijgt een prominentere plek in de Logeion-programmering. Samen met Frankwatching hebben we onze krachten gebundeld en 'What’s going on in Digital' ontwikkeld. Acht online thema's passeren de revue in vier compacte kennissessies, in het huis van Frankwatching. Deze vierde sessie staat in het teken van online communicatiestrategie (Always on) en het creëren van relevante content (Always relevant).

Om echt succes te boeken met online communicatie en marketing kunnen we het fenomeen ‘campagne’ voortaan loslaten. Met daadwerkelijke en structurele resultaten als beloning! In deze bijeenkomst geeft Patrick Klerks, oprichter van Online Slimmerik, je inzicht in online communicatie-strategie en campagnes. Hij neemt je mee in de Always on-methodiek en licht toe waarom deze aanpak, die gericht is op het klik- en kijkgedrag van je doelgroep, beter past bij het medium internet.

In het tweede deel van deze bijeenkomst leer je hoe je scoort op impact: Always relevant! Matthijs Mentink, digitaal media strateeg bij Johnny Wonder, legt uit waarom missie-gedreven organisaties de toekomst hebben. Hij geeft je inzicht in hoe je als organisatie de touwtjes in handen houdt en gezien blijft. De sleutel is: impact door relevant te zijn.

 

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 115,00

Kostenoverzicht:
Leden:  75,00
Young Logeion: € 37,50
Niet-leden: € 115,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 12 november 2018.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen