Logo Zoeken
Online

Enter-the-firm Customer Revolution: Klantgericht werken met profielen en persona’s

woensdag 7 november 2018 van 14:30 uur tot 18:30 uur

Locatie

Caballero Fabriek
Saturnusstraat 60
2516 AH 's-Gravenhage

Over de sprekers

  1. Boudewijn Bugter

    Boudewijn Bugter

    Boudewijn Bugter gelooft heilig dat overheden het hun klanten makkelijker moeten maken, omdat die klanten daar recht op hebben. Vanuit die overtuiging startte hij Customer Revolution, een onderzoeks- en adviesbureau dat organisaties met een publieke functie helpt koers en richting te bepalen voor hun (digitale) service, communicatie en klantcontact. Als strateeg helpt hij je bij het verbeteren en vernieuwen van je service en communicatie, door je klant echt voorop te stellen – in elk contact, op elk moment en via elk kanaal. Zijn advies is altijd onderbouwd met feiten en gedegen onderzoek naar behoeften, verwachtingen en ervaring van klanten. Voordat hij Customer Revolution startte was hij jarenlang mede-eigenaar en directeur van een van de grotere internet- en communicatieadviesbureaus. Daarvoor werkte hij als online adviseur bij ProRail en Veilig Verkeer Nederland. Hij deelt zijn kennis graag: hij is onder meer gastdocent bij opleidingsinstituut SRM en schrijft regelmatig voor Frankwatching.com. Van 2006 tot 2012 was hij voorzitter van de themagroep Online Communicatie van Logeion.
  2. Natanja de Bruin

    Natanja de Bruin

    Natanja de Bruin is een analytische denker met een bijna onbedwingbare behoefte om te weten hoe mensen in elkaar steken. Om er achter te komen wat hen drijft, hoe ze denken en voelen. Wil zaken kunnen duiden, in perspectief plaatsen. Helpt je vanuit die motivatie om je klanten écht te begrijpen. Vertaalt uitkomsten van onderzoek en data in sterke punten en verbeterkansen. En zorgt met bijvoorbeeld persona’s en profielen voor herkenning, verrassing en inzicht in wat je klanten écht nodig hebben. Weet de beweging en energie die van daaruit ontstaan als geen ander te benutten om mensen mee te nemen in veranderingen. Met veel gevoel voor verhoudingen, humor en oog voor de menselijke maat begeleidt ze je organisatie bij het verbeteren en vernieuwen van je dienstverlening en communicatie. Natanja werkte voor haar komst naar Customer Revolution als senior adviseur en projectmanager bij een van de grotere communicatie- en internetbureaus. Daarvoor werkte ze als (interim-)adviseur voor onder meer Rijkswaterstaat, DHL, de Provincie Zuid-Holland, Hogeschool Utrecht en de Rabobank.

Prijzen

Niet-Leden
€ 110,00

Kostenoverzicht:
Leden:  55,00
Young Logeion: € 27,50
Niet-leden: € 110,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 30 oktober 2018.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.