Over Content langs de bullshit-meetlat

Content langs de bullshit-meetlat

Zo genereer je content mét bereik!

Lezen, liken en sharen gebeurt pas als content iets met de ontvanger doet. Hoe krijg je dat als communicatieprofessional voor elkaar? Het aloude ‘zenden’ werkt ook niet bij social media. Maar wat werkt dan wel? Met content die iets doet met je publiek bouw je aan je merk. Je bereik wordt groter, je merk consistenter en je aantrekkingskracht groeit. Zo is relevante content een krachtig marketinginstrument. Tijdens deze bijeenkomst hoor je hoe je relevante content kunt creëren. Content die jouw publiek niet alleen leest, maar ook deelt en die klopt met het kanaal dat je kiest.

Wist je dat..

.. 70% van de consumenten een merk of bedrijf liever leert kennen via artikelen dan via advertenties?
.. artikelen met afbeeldingen 94% vaker bekeken worden dan artikelen zonder?

Je gastheer is Bert Groothand (Platform Content, voorzitter Logeion-themagroep Crossmedia en Content) . Joyce van der Vegte (Dimence), collega-communicatieprofessional in de GGZ, laat je zien hoe je content gericht kunt inzetten voor de beeldvorming rondom een voor hen relevant maatschappelijk thema. Één van de winnaars van de Grand Prix Contentmarketing, Jan-Willem Baijens (KPN Zakelijk), toont aan waarom die beker op hun schoorsteenmantel een plek heeft gekregen. Als uitsmijter krijg je vlogtips van meestervlog(st)er, Carlijn Postma (The Post).

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil me aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 85,00

Kostenoverzicht:
Leden: 42,50
Logeion Young Professionals: € 21,25
Niet-leden: € 85,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 20 september 2017

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen