Logo Zoeken
Masterclass Utrecht Online

Customers the day after tomorrow – prof. dr Steven van Belleghem

woensdag 8 november 2017 van 14:00 uur tot 17:30 uur

Locatie

Rabobank Nederland
Croeselaan 18
3521 CB Utrecht
StevenvBelleghem.jpg

Inclusief het meest recente boek van Steven van Belleghem: Customers the day after tomorrow!

De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen en aankopen van informatie als de customer service. Steven van Belleghem, thought leader op het gebied van marketing en de transformatie van klantrelaties, neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van internet of things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering? Hoe kunnen we vanuit communicatie onze rol van ‘verbinder’ vormgeven in een wereld waar digitale innovaties het gesprek van de dag zijn?

Inclusief het meest recente boek van Steven van Belleghem: Customers the day after tomorrow!

De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen en aankopen van informatie als de customer service. Steven van Belleghem, thought leader op het gebied van marketing en de transformatie van klantrelaties, neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van internet of things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering? Hoe kunnen we vanuit communicatie onze rol van ‘verbinder’ vormgeven in een wereld waar digitale innovaties het gesprek van de dag zijn?

Steven geeft keynotes over de hele wereld en ontving als spreker een groot aantal awards. Hij schreef verschillende bestsellers (The conversation manager, The conversation company, When digital becomes human). Hij hanteert een verfrissend marketingperspectief waar je als communicatieprofessionals direct je voordeel mee kan doen.

Leendert Bikker (Rabobank) opent de dag waarna Steven van Belleghem zijn masterclass geeft. Na een korte pauze gaan we in gesprek met Finbar Hage (Rabobank), Melody Mijnen (De Bijenkorf) en elkaar onder leiding van Harry Louwenaar (zelfstandig adviseur, procesbegeleider & strateeg).

In samenwerking met managementboek.

Over de sprekers

FinbarHage_200x200.jpg

Finbar Hage

Finbar Hage is hoofd van het nieuw gevormde Data and Analytics center bij de Rabobank. Deze afdeling houdt zich bezig met onder andere bedrijfsintelligentie, marketinganalyses,datamanagement en wereldwijde data-analyse, waaronder kunstmatige intelligentie.
Harry Louwenaar vierkant.jpg

Harry Louwenaar

Harry Louwenaar is zelfstandig strategische adviseur en procesbegeleider. Was mede-oprichter en 17 jaar partner bij Maatschap voor Communicatie. Hij treedt regelmatig -en graag- op als 'gesprekskatalysator'. Was twee jaar voorzitter van de adviesraad Positionering van Logeion. Houdt van duiding en interactie. Heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van strategische communicatiecoalities.
Leendert_Bikker_vierkant.jpg

Leendert Bikker

Leendert Bikker is directeur Communicatie & Corporate Affairs bij Rabobank. Naast meer dan 20 jaar ervaring doorliep hij de programma’s Making Corporate Boards More Effective aan Harvard Business School te Boston en de Commissarissen Leergang aan de Business University Nijenrode te Breukelen.
MelodyMijnen_200x200.jpg

Melody Mijnen

Melody Mijnen is hoofd CRM & Marketing Intelligence bij de Bijenkorf. Ze is gespecialiseerd in (digitale) customer experience marketingmanagement. Eerder werkte ze als hoofd marketing bij MasterCard en European Merchant Services.
Foto Steven van Belleghem_LOGNW_vierkant.jpg

Steven van Belleghem

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van 'De Conversation Manager' (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), 'De Conversation Company' en 'When digital becomes human'. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Rabobank Nederland

Croeselaan 18
3521 CB UTRECHT
Bekijk op Google Maps

Met openbaar vervoer
Het hoofdkantoor van de Rabobank ligt op loopafstand van Utrecht Centraal. Vanaf Utrecht Centraal Station loopt u richting “Jaarbeursplein”. Nadat u de roltrappen naar beneden hebt genomen, loopt u aan de linkerzijde voorbij het Beatrixgebouw. Op de hoek gaat u linksaf (U bevindt zich nu op de Croeselaan) en loopt alsmaar rechtdoor. Na ongeveer 250 meter ziet u het Rabobankgebouw aan de linkerzijde. De hoofdentree bevindt zich direct aan de straatzijde. Meldt u zich bij binnenkomst a.u.b. bij de ontvangst.

By public transport
The Rabobank headoffice lies within walking distance of Utrecht Central Station. From the station walk  in direction 'Jaarbeursplein'. After taking the escalators (down), pass the Beatrix-building on your left. Turn left at the corner; you are now on the Croeselaan, and continue. After approx. 250 meters you will see the Rabobank-building on your left. The main entrance is situated directly at the streetside. Please register at the receptiondesk.

Met de auto/By car
Klik hier voor de pdf routebeschrijving. Klik hier voor de routebeschrijving via Google Maps. Je kunt betaald parkeren in de omgeving, bijvoorbeeld bij de Jaarbeurs.

Prijzen

Niet-Leden
€ 165,00

Kostenoverzicht:
Leden:   95,00
Logeion Young Professionals: € 47,50
Niet-leden: € 165,00
Leden Cascadis: €  95,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 31 oktober 2017.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.