Logo Zoeken
Enter-the-firm Amsterdam Online

Enter-the-firm: HEMA

woensdag 7 juni 2017 van 16:00 uur tot 19:15 uur

Locatie

HEMA support office
NDSM-Straat 10
1033SB Amsterdam
HEMA-landscape.jpg

Oer-Hollandse Glorie in een vernieuwend marketingjasje. Elke dag het leven makkelijker en leuker maken voor iedereen, en ook zorgen dat iedereen dat weet – hoe doe je dat? Voor HEMA lijkt dit een koud kunstje. Al meer dan 90 jaar is de HEMA niet weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld en daar blijft het niet bij. Het Nederlandse warenhuis is bezig aan een internationale opmars, met alle communicatie-uitdagingen van dien. Adriana Hoppenbrouwer, CMO/Chief Officer Format & Marketing, neemt je mee langs de herkenbare marketinguitingen en typische, vrolijke campagnes van HEMA. 

Elke dag het leven makkelijker en leuker maken voor iedereen, en ook zorgen dat iedereen dat weet – hoe doe je dat? Voor HEMA lijkt dit een koud kunstje. Al meer dan 90 jaar is de HEMA niet weg te denken uit het Nederlandse straatbeeld en daar blijft het niet bij. Het Nederlandse warenhuis is bezig aan een internationale opmars, met alle communicatie-uitdagingen van dien. Adriana Hoppenbrouwer, CMO/Chief Officer Format & Marketing, neemt je mee langs de herkenbare marketinguitingen en typische, vrolijke campagnes van HEMA.

De Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam, oftewel H.E.M.A., opende haar eerste warenhuis ‘voor gewone mensen’ in Amsterdam in 1926. Vanaf de eerste dag werd de essentie van HEMA gehanteerd: optimistisch, uniek, duidelijk, betrouwbaar, toegankelijk en typisch Nederlands. Het concept sloeg aan en dat doet het nog steeds. Vandaag de dag heeft HEMA bijna 700 winkels in zeven landen, waar ruim 10.000 werknemers meer dan 6 miljoen bezoekers dienen.

HEMA biedt food en non-food producten aan, die voldoen aan drie eisen: goede kwaliteit, goed design en een goede prijs. Elk Nederlandse huishouden heeft wel een HEMA product in huis, maar hoe bouw je zo’n sterke marktpositie uit? Welke marketingcampagnes worden ingezet om de verkoop van de herkenbare producten te bevorderen? Product, prijs, promotie, plaats? Adriana Hoppenbrouwer laat je kennismaken met het oer-Hollandse marketing-DNA van HEMA.

HEMA opent op 7 juni haar rode deuren voor jou. Young Logeion nodigt je van harte uit om een kijkje achter de schermen te nemen bij één van de meest iconische warenhuizen van Nederland. Let op! Het aantal plaatsen is beperkt.


Over de sprekers

Adriana-hoppenbrouwer.jpg

Adriana Hoppenbrouwer

Adriana Hoppenbrouwer is CMO (Chief Marketing Officer), oftewel Chief Officer Format & Marketing, bij HEMA. De geboren Braziliaanse is een merkenbouwer in hart en nieren. Adriana werkte eerder bij onder andere Nike, Hunkemöller en V&D. Nu werkt ze al ruim 1,5 jaar met enthousiasme voor HEMA, waar ze vanuit het management team verantwoordelijk is voor alle marketingcommunicatie.

HEMA support office

NDSM-Straat 10
1033SB AMSTERDAM
Bekijk op Google Maps

Routebeschrijving
Voer je vertrekpunt in en ontvang jouw routebeschrijving via Google Maps.

Parkeren:
In de nabije omgeving is voldoende (betaalde) parkeergelegenheid.

Openbaar vervoer
vanaf Amsterdam Centraal Station vaart enkele malen per uur een veerpont naar de NDSM-werf. Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar het HEMA kantoor. Een reisadvies van deur tot deur is samen te stellen op 9292.nl.

Kostenoverzicht:
Leden: 39,50
Logeion Young Professionals: € 19,75
Niet-leden: € 79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 30 mei 2017.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.