70 jaar

Over De strategie van Public Affairs – door Frans van Drimmelen

De strategie van Public Affairs – door Frans van Drimmelen

Geeft Public Affairs de corporate communicatie haar strategische positie?

Een exemplaar van het Handboek van Public Affairs van Frans van Drimmelen is bij de prijs inbegrepen.

Steeds vaker zie je dat public affairs in de praktijk de plaats inneemt van corporate communicatie. Vanuit de maatschappelijke en politieke vraagstukken die er spelen, formuleren public affairs professionals de koers en de standpunten van de organisatie. Daarmee geven zij deze vraagstukken een plaats in de strategie en daarmee in de communicatie van het bedrijf. Dit biedt ook kansen voor communicatieprofessionals om de strategie van de organisatie mede te bepalen.

Wat doet een public affairs professional precies? Welke achtergrond hebben ze? Hoe maak je een goede public affairs strategie? En hoe zorg je ervoor als public affairs professional om de strategie van de organisatie mee te bepalen?

Frans van Drimmelen, adviseur en mede-eigenaar Dröge & van Drimmelen,geeft in dit CommunicatieCollege antwoord op deze vragen en lardeert zijn verhaal met anekdotes en concrete voorbeelden. Naast dat hij in gaat op wat public affairs is en de veranderende rol van corporate communicatie, geeft Van Drimmelen ook veel tips en tricks voor het opstellen van een strategisch public affairs plan.

Uiteraard is er tijdens dit college volop gelegenheid om met Frans van Drimmelen en met elkaar in gesprek te gaan. Maryse Ducheine, directeur communicatie gemeente Den Haag zal het gesprek leiden.

Begeleidende literatuur: Handboek Public Affairs.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Kostenoverzicht:
Leden:  65,00
Logeion Young Professionals: € 32,50
Niet-leden: € 130,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 22 maart 2017.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen