Over Communicatie in het creëren van duurzame ondernemingen

Communicatie in het creëren van duurzame ondernemingen

Echte duurzaamheid of greenwashing?

Op 2 februari zijn we te gast bij MSLGROUP voor een dynamische en interactieve bijeenkomst waarin we vanuit een theoretisch en praktisch perspectief ontdekken welke rol communicatie moet spelen in het creëren van duurzame ondernemingen. Het gaat daarbij vooral over authenticiteit. Over de maatschappelijke zingeving van de organisatie, het stimuleren van duurzaam handelen tot en met het transformeren van bedrijven. Maar ook over de vele betekenissen die aan het woord duurzaamheid worden toegekend.

Naast een theoretisch kader en verhalen van ervaringsdeskundigen is er natuurlijk volop ruimte voor dialoog. Gewapend met scherpe stellingen gaat moderator Erik Martens (Director Corporate Affairs MSLGROUP Nederland) in gesprek met de gasten aan tafel en de gasten in de zaal. De tafelgasten zijn echte ervaringsdeskundigen: Gijs van Wanrooy, Manager Marketing en Communicatie bij Hutten, Martijn Boelhouwer, Manager Communicatie bij ARN en Henjo Guitjens, CEO van MSLGROUP Nederland. Zij vertellen over hun ervaringen en geven ons een kijkje in hun dagelijkse praktijk, de successen en de uitdagingen. 

Over MSLGROUP
Organisaties die een duurzame verbinding weten te maken met hun stakeholders, presteren zakelijk beter. Zij realiseren meer draagvlak, hebben gemotiveerdere en productievere medewerkers, maken meer winst en bereiken eerder hun zakelijke doelstellingen. MSL helpt organisaties met dat verbinden. Daarbij draait het om wederzijds vertrouwen en dat vertrouwen is altijd gebaseerd op de reputatie van uw organisatie. Actief managen van deze reputatie is dan ook cruciaal.

Een goede reputatie vergt onderhoud: voortdurend zorgen dat je op dezelfde golflengte zit als je interne en externe stakeholders. In goede en slechte tijden. MSLGROUP helpt daarbij. We zetten daarbij alle benodigde communicatiedisciplines in en zorgen altijd voor een goed, authentiek en aansprekend verhaal niet gebonden aan een medium of kanaal. Strategisch inzicht en creatieve conceptontwikkeling gaan daarbij hand in hand. MSLGROUP; We make our client’s voice matter. 

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-Leden € 79,00
Relatie MSLGROUP € 39,50

Kostenoverzicht:
Leden:  39,50
Logeion Young Professionals: € 19,75
Niet-leden: € 79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 25 januari 2017.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen