Logo Zoeken
Enter-the-firm Amsterdam Online

Communicatie in het creëren van duurzame ondernemingen

donderdag 2 februari 2017 van 14:30 uur tot 18:00 uur

Locatie

MSLGROUP Amsterdam
Joop Geesinkweg 209
1114 AB Amsterdam
MSLGROUP enter-the-firm landscape.jpg

Op 2 februari zijn we te gast bij MSLGROUP voor een dynamische en interactieve bijeenkomst waarin we vanuit een theoretisch en praktisch perspectief ontdekken welke rol communicatie moet spelen in het creëren van duurzame ondernemingen. Het gaat daarbij vooral over authenticiteit. Over de maatschappelijke zingeving van de organisatie, het stimuleren van duurzaam handelen tot en met het transformeren van bedrijven. Maar ook over de vele betekenissen die aan het woord duurzaamheid worden toegekend. 

Op 2 februari zijn we te gast bij MSLGROUP voor een dynamische en interactieve bijeenkomst waarin we vanuit een theoretisch en praktisch perspectief ontdekken welke rol communicatie moet spelen in het creëren van duurzame ondernemingen. Het gaat daarbij vooral over authenticiteit. Over de maatschappelijke zingeving van de organisatie, het stimuleren van duurzaam handelen tot en met het transformeren van bedrijven. Maar ook over de vele betekenissen die aan het woord duurzaamheid worden toegekend.

Naast een theoretisch kader en verhalen van ervaringsdeskundigen is er natuurlijk volop ruimte voor dialoog. Gewapend met scherpe stellingen gaat moderator Erik Martens (Director Corporate Affairs MSLGROUP Nederland) in gesprek met de gasten aan tafel en de gasten in de zaal. De tafelgasten zijn echte ervaringsdeskundigen: Gijs van Wanrooy, Manager Marketing en Communicatie bij Hutten, Martijn Boelhouwer, Manager Communicatie bij ARN en Henjo Guitjens, CEO van MSLGROUP Nederland. Zij vertellen over hun ervaringen en geven ons een kijkje in hun dagelijkse praktijk, de successen en de uitdagingen. 

Over MSLGROUP
Organisaties die een duurzame verbinding weten te maken met hun stakeholders, presteren zakelijk beter. Zij realiseren meer draagvlak, hebben gemotiveerdere en productievere medewerkers, maken meer winst en bereiken eerder hun zakelijke doelstellingen. MSL helpt organisaties met dat verbinden. Daarbij draait het om wederzijds vertrouwen en dat vertrouwen is altijd gebaseerd op de reputatie van uw organisatie. Actief managen van deze reputatie is dan ook cruciaal.

Een goede reputatie vergt onderhoud: voortdurend zorgen dat je op dezelfde golflengte zit als je interne en externe stakeholders. In goede en slechte tijden. MSLGROUP helpt daarbij. We zetten daarbij alle benodigde communicatiedisciplines in en zorgen altijd voor een goed, authentiek en aansprekend verhaal niet gebonden aan een medium of kanaal. Strategisch inzicht en creatieve conceptontwikkeling gaan daarbij hand in hand. MSLGROUP; We make our client’s voice matter. 

Over de sprekers

Erik Martens.jpg

Erik Martens

Erik is een specialist in public affairs, issues management en crisiscommunicatie. Bij MSLGROUP bedient Erik onder meer klanten in de chemische, bio based en food industrie en in het (semi-) publieke werkveld. Hij beschikt over een uitgebreid politiek-maatschappelijk netwerk, zowel nationaal als internationaal. Erik heeft een ervaring van meer dan 25 jaar in public affairs en strategische communicatie. Hij heeft als communicatiemanager voor diverse multinationals gewerkt, zoals Fujifilm en Amgen.
Gijs van Wanrooy.jpg

Gijs van Wanrooy

Gijs van Wanrooy is Manager Marketing en Communicatie bij Hutten. Focus on what must happen. Think big. Focus on the possibilities, not on the difficulties. Gijs (43) is een gedreven business en marketing manager binnen Hutten in het realiseren van duurzame winstgevende groei. Mensen zijn en blijven daarin altijd de doorslaggevende succesfactor, het inspireren en verbinden van deze mensen intern en met externe organisaties is een sleutel voor succes.
LOGNW_Henjo Guitjens_vierkant.jpg

Henjo Guitjens

Henjo is een zeer ervaren communicatie expert. Begonnen als scriptschrijver bij Toonder Studio’s heeft hij jarenlang een eigen mediaproductiebedrijf gehad. Daarna werkte hij meer dan 15 jaar bij Publicis Consultants | Van Sluis (later MSLGROUP), waarvan 5 jaar als CEO. Henjo heeft een breed scala aan ondernemingen en overheden geadviseerd over hun communicatiestrategie. Maar de creatieve uitdagingen bleven lonken en daarom stapt hij over naar Zcene Moving Stories. Hier combineert hij strategisch communicatie advies met creatieve concepten en altijd met een verhaal als uitgangspunt.
Martijn Boelhouwer.jpg

Martijn Boelhouwer

Martijn Boelhouwer (39) is communicatieprofessional. Vanaf 1 oktober 2016 werkt hij als Manager Communicatie bij ARN (Auto Recycling Nederland). Sociaal-maatschappelijke vraagstukken hebben zijn belangstelling. In de afgelopen twintig jaar heeft hij ervaring opgedaan in de mobiliteits- en energiesector. Zijn specialisaties zijn woordvoering, public relations en crisiscommunicatie, waarbij hij graag de verbinding legt tussen strategie en uitvoering.

MSLGROUP Amsterdam

Joop Geesinkweg 209
1114 AB AMSTERDAM
Bekijk op Google Maps

Deze Enter-the-Fim vindt plaats bij MSLGROUP Amsterdam, in verzamelgebouw Adammium, op de 10e verdieping, in de boardroom.

Prijzen

Niet-Leden
€ 79,00
Relatie MSLGROUP
€ 39,50

Kostenoverzicht:
Leden:  39,50
Logeion Young Professionals: € 19,75
Niet-leden: € 79,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 25 januari 2017.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.