Programma van Tussen opdracht en tekst: de ideale match

Tussen opdracht en tekst: de ideale match

Programma van Tussen opdracht en tekst: de ideale match

Op donderdag 07 april:
13:30 - 14:00 Inloop en registratie
14:00 - 14:05 Welkom en opening
14:05 - 14:35 Wat drijft de lezer nu echt? Boeien en binden bij onlineteksten Door Roy Ishak
14:35 - 15:00 Het belang van geschreven content. Hoe overbrug je de kloof tussen strategie en uitvoering? Door Steffart Buijs
15:00 - 15:20 Korte pauze
15:20 - 15:45 Waarom jij? Leer hoe een opdrachtgever denkt en selecteert Door Niels Vonk
15:45 - 16:20 Paneldiscussie Door Sander Grip
16:20 - 16:30 Afsluiting
16:30 - 17:30 Borrel en netwerken
  1. Van 14:05 tot 14:35

    Wat drijft de lezer nu echt? Boeien en binden bij onlineteksten

    Door Roy Ishak

    Wie leest vandaag de dag eigenlijk nog mijn webteksten? Ga er maar aan staan, in het overdonderende aanbod van onlineteksten. Hoe trekt je nog de aandacht van de lezer? Die besluit immers in a split second of hij wel trek heeft om zich te verdiepen in jouw boodschap. Kom je er nog met je schrijfvaardigheid en gevoel voor SEO? Of is er meer nodig? Maar wat dan?

    Contentspecialist Roy Ishak deed onderzoek naar de drijfveren van lezers. Hij bracht in kaart welke woorden en zinssneden de lezer écht raken. En wel op zo’n manier dat die bereid is door te lezen en tijd te willen stoppen in jouw boodschap.

    Roy weet waarover hij spreekt. Hij wordt gezien als een van de beste onlinecopywriters van Nederland. En zijn conversiecijfers liegen er niet om. Op het middagsymposium van Tekstnet en Logeion deelt Roy Ishak zijn kennis over drijfveren van lezers. Hij laat door aansprekende voorbeelden zien wat werkt en waarom dat werkt.

  2. Van 14:35 tot 15:00

    Het belang van geschreven content. Hoe overbrug je de kloof tussen strategie en uitvoering?

    Door Steffart Buijs

    Als communicatieondernemer ziet Steffart Buijs een aantal nieuwe ontwikkelingen die grote impact hebben. Het vak communicatie ontwikkelt zich razendsnel, opdrachtgevers stellen steeds complexere vragen en hogere eisen. Tekst en geschreven content verliezen aan waardering, terwijl het belang ervan niet mag worden onderschat.

    Hij constateert ook een groeiende kloof in kennis tussen strategie en uitvoering. Hoe ga je hier als bureau mee om? En hoe onderscheid je je als professional binnen en buiten de organisatie? Tot slot schetst hij de ontwikkelingen zoals hij die voorziet voor de komende jaren.

  3. Van 15:20 tot 15:45

    Waarom jij? Leer hoe een opdrachtgever denkt en selecteert

    Door Niels Vonk

    De markt is volop in beweging, we zitten op een golf waarin er steeds meer vraag is naar goede schrijvende professionals. Maar hoe kom jij aan boord bij de beschikbare opdrachten en functies? Want je bent niet de enige, de afgelopen jaren lijkt het of bijna iedereen zich webredacteur, web specialist of online copywriter noemt.
    Daarom is het goed om te weten hoe een selectieproces werkt, waar naar gekeken wordt en belangrijk: hoe jij je onderscheidt.

    Online recruitment specialist en managing director content Niels Vonk van Entopic werkt voor veel verschillende opdrachtgevers en heeft daardoor een goed inzicht in het samenbrengen van vraag en aanbod. Hij begeleidt veel recruitmenttrajecten bij grote opdrachtgevers en coacht ook online professionals op weg naar nieuwe opdrachten. Hij deelt graag zijn ervaringen, en maakt jouw kans op je route naar dé opdracht groter. Graag bespreekt Niels zijn ervaringen en geeft heldere take aways. Samen met hem kruip je in de huid van de potentiële opdrachtgever. 
    Dit brengt je een stap dichter bij je nieuwe opdracht of functie.  

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Kostenoverzicht:
Leden: 47,50
Logeion Young Professionals: € 23,75
Niet-leden: € 87,50
Tekstnet-leden: € 47,50

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 30 maart 2016.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.

Deel met anderen