Logo Zoeken
Online

Wat doet marketing echt en welke rol spelen data daarbij? - Ronald Voorn en Ludo Voorn

dinsdag 18 mei 2021 van 16:00 uur tot 17:00 uur

Over de sprekers

  1. Evy Boonman

    Evy Boonman

    Evy Boonman, een gedreven studente Data Driven Business (MSc), staat aan de start van haar carrière. Met een achtergrond in communicatie en een voorliefde voor data-driven (digital) marketing en strategie wil zij impact maken. Tijdens haar studie, bijbanen en activiteiten die ze naast haar studie heeft ondernomen. heeft ze zich ontwikkeld tot een young professional op het gebied van marketing en communicatie. Afgelopen juli heeft ze haar bachelor Communicatie in ontvangst genomen waarna ze is gestart met haar master met de specialisatie van Marketing Analytics. Momenteel is ze bezig met haar afstudeeronderzoek waarmee ze wil aantonen of de effectiviteit van een gedifferentieerde marketingstrategie gebaseerd op data-gedreven klantsegmentatie beter werkt dan een strategie waarin dit niet wordt toegepast.
  2. Ludo Voorn

    Ludo Voorn

    Ludo Voorn behoort tot de commodore 64-generatie, en is sinds die tijd bovenmatig geïnteresseerd in computers & data. Via verschillende direct marketing-, & database marketing-functies ontwikkelde hij zich tot een registermarketeer met ruim 20 jaar ervaring (o.a. bij Travel Active, SNSbank, Vodafone, Zwitserleven, PostNL/Cendris). Hij is cum laude afgestudeerd Master of Marketing en van 2013 t/m 2017 stond hij in de top 100 van beste & meest inspirerende marketeers. Sinds 2018 is hij eigenaar van Marketing Transformers en geeft bedrijven advies op het vlak van marketingstrategie, transformatie en marketing analytics. Vanaf juni 2019 is hij tevens Chapter Lead Marketing Particulieren bij de Rabobank. Hij geeft regelmatig gastcolleges, masterclasses en lezingen over marketingstrategie en Martech.
  3. Ronald Voorn

    Ronald Voorn

    Ronald Voorn is sinds 1982 actief met het managen van merken, zo was hij o.a. Global Marketing Director en Managing Director bij Heineken. Sinds 2011 is Ronald senior docent (marketing analytics) en onderzoeker aan de HU binnen het lectoraat Marketing en Customer Experience en docent in het masterjaar aan de UTwente in Marcom en Consumenten psychologie. Ronald is daarnaast actief als vicevoorzitter van de RvC van verzekeringsmaatschappij Univé Dichtbij, lid van de raad van toezicht van het NIMA en RvC lid van de plantage PortoMari te Curaçao.Hij hoopt binnenkort zijn PhD te behalen op het onderwerp hoe merkwaarden het consumenten gedrag beïnvloeden.

Prijzen

Niet-Leden
€ 35,00

Kostenoverzicht:
Leden: € 17,50
Logeion Young Professionals: € 10,00
Niet-leden: € 35,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 10 mei 2021 Voor het college is de Logeion-waardebon geldig.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.