Logo Zoeken
Online

Feminization is not good for PR: here’s why - Prof. dr. Ana Adi

donderdag 18 maart 2021 van 16:00 uur tot 17:00 uur

Over de sprekers

  1. Ana Adi

    Ana Adi

    Ana Adi is Professor of Public Relations and Corporate Communications aan de Quadriga University of Applied Sciences in Berlijn, voorzitter van de jury van de Digital Communication Awards, de host van de Women in PR podcast (on SoundCloud, iTunes etc…) en co-auteur van het in 2020 verschenen Women in PR (https://www.quadriga-university.com/en/research/profession-research/communication/women-pr). Naast haar onderzoek en publicaties over wat communicatieprofessionals kunnen leren van protestbewegingen, focust Prof. Adi op het professionaliseren en het toekomstbestendig maken van communicatieprofessionals en het communicatievak. Ze is ook een veelgevraagd spreker over het meten en analyseren van communicatieactiviteiten én storytelling. Ana Adi werd geboren in Roemenië en promoveerde aan de Universiteit van West Schotland. Ze heeft gewerkt en gestudeerd in de VS, het Verenigd Koninkrijk, België, Thailand en Bahrein voordat ze zich in Duitsland vestigde (www.anaadi.net of @ana_adi op twitter) waar ze nu op de Quadriga Universiteit in Berlijn werkt.
  2. André Manning

    André Manning

    Al ruim twintig jaar in het vak; een ervaren communicatieprofessional kun je André Manning wel noemen. Na een lange, internationale carrière bij Philips waar hij uiteindelijk de hoogste communicatiefunctie vervulde, stapte hij over naar Booking.com. Tijdens deze periode leerde hij de ins -en outs van e-commerce platforms en hoe daar een communicatiefunctie op in te richten. Vervolgens verbreedde hij zijn kennis en inzichten bij achtereenvolgens Akzo, het in Zurich gevestigde Australische verpakkingsbedrijf Amcor en de Nederlandse AFM. André was directeur van Logeion, de Nederlandse beroepsvereniging voor communicatieprofessionals, met de opdracht om de vereniging te laten groeien en het ondersteunende bureau verder te professionaliseren. Eind 2021 ging hij naar Tata Steel Nederland en werd daar hoofd Communicatie & Public Affairs; een boeiende functie in turbulente tijden.

Prijzen

Niet-Leden
€ 50,00

Voor dit college is de Logeion-waardebon geldig.

Kostenoverzicht
:
Leden: € 25,00
Young Logeion: € 12,50
Niet-leden: € 50,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 10 maart 2021. 

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor dit Online College.