Logo Zoeken
Online

Fanstrategie: verrassende inzichten in theorie en praktijk - Wil Michels

donderdag 11 maart 2021 van 15:30 uur tot 16:45 uur

Over de sprekers

  1. André Manning

    André Manning

    Al ruim twintig jaar in het vak; een ervaren communicatieprofessional kun je André Manning wel noemen. Na een lange, internationale carrière bij Philips waar hij uiteindelijk de hoogste communicatiefunctie vervulde, stapte hij over naar Booking.com. Tijdens deze periode leerde hij de ins -en outs van e-commerce platforms en hoe daar een communicatiefunctie op in te richten. Vervolgens verbreedde hij zijn kennis en inzichten bij achtereenvolgens Akzo, het in Zurich gevestigde Australische verpakkingsbedrijf Amcor en de Nederlandse AFM. André was directeur van Logeion, de Nederlandse beroepsvereniging voor communicatieprofessionals, met de opdracht om de vereniging te laten groeien en het ondersteunende bureau verder te professionaliseren. Eind 2021 ging hij naar Tata Steel Nederland en werd daar hoofd Communicatie & Public Affairs; een boeiende functie in turbulente tijden.
  2. Wil Michels

    Wil Michels

    Wil Michels verstaat als geen ander de kunst om complexe zaken eenvoudig uit te leggen. Hij is auteur van Handboek Communicatie, Communicatiestrategie en Fanstrategie. Twee jaar nam hij de tijd om zijn favoriete strategie uit te werken: de Fanstrategie. Wil is directeur van zijn communicatiebureau en docent bij diverse opleidingsinstituten. Voor professionals en teams verzorgt hij inspirerende workshops over communicatiestrategie.

Prijzen

Niet-Leden
€ 50,00

De Logeion-waardebon is geldig voor dit Online College.

Kostenoverzicht
:
Leden: € 25,00
Young Logeion: € 12,50
Niet-leden: € 50,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 3 maart 2021. 

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.