Logo Zoeken
Online

Merkmodellen die (echt) werken - Piet Hein Coebergh

maandag 1 maart 2021 van 15:30 uur tot 17:00 uur

Over de sprekers

  1. Boudewijn van Uden

    Boudewijn van Uden

    Boudewijn van Uden is directeur corporate communicatie a.s.r. Hij is verantwoordelijk voor in- en externe communicatie, communicatieadvies, public affairs, merk & positionering, evenementen, hospitality, foundation en sponsoring, investor relations & ratings en duurzaamheid.
  2. Piet Hein Coebergh

    Piet Hein Coebergh

    Piet Hein Coebergh (1966) is Lector PR & Social Media aan Hogeschool Leiden en docent aan de Erasmus universiteit. Hij studeerde bedrijfskunde, bestuurskunde en rechten en promoveerde op het communiceren van strategie. Daarnaast werkt hij als consultant namens Lewin associates. Hij publiceerde diverse boeken onderzoeken en artikelen waarvan de meeste hier gratis zijn te lezen. https://www.hsleiden.nl/pr-en-social-media/publicaties/index
  3. Sandy Nijhuis

    Sandy Nijhuis

    Sandy is als dagvoorzitter betrokken en professioneel. Zakelijk en met een vleugje humor zorgt ze dat iedereen zich welkom voelt. Ze is energiek en voortdurend bezig om verbindingen met haar publiek en tussen de deelnemers onderling te maken. Vanuit haar jarenlange ervaring als event manager weet ze hoe een perfecte organisatie te combineren met de juiste toon.

Prijzen

Niet-Leden
€ 85,00

Kostenoverzicht:
Leden: € 55,00
Logeion Young Professionals: € 55,00
Niet-leden: € 85,00

Prijzen zijn exclusief btw en incl het SWOCC-jubileumboek t.w.v. € 45,-. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 21 februari. 

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.