Logo Zoeken
Online

Vakimpuls-Online: Patrick Dekkers - Het organiseren van de communicatie

donderdag 10 september 2020 van 17:00 uur tot 17:45 uur
Het organiseren van de communicatie_705x220.jpg

In veel organisaties spelen vragen over de inrichting van de communicatiefunctie. Ze zijn er vanuit verschillende perspectieven en kennen verschillende vormen.  Patrick Dekkers, managing partner van HVR Group, schetst in dit webinar mogelijke routes naar het passende antwoord in jouw situatie als manager of adviseur.   

In veel organisaties spelen vragen over de inrichting van de communicatiefunctie. Ze zijn er vanuit verschillende perspectieven en kennen verschillende vormen.

Vanuit de professionals bijvoorbeeld:
● Hoe laat ik mijn toegevoegde waarde zien?
● Hoe kan ik mijn taken goed prioriteren?
● Hoe maak ik de organisatie communicatiever?
●  Waarom kom ik capaciteit tekort?

En vanuit de organisatie:
● Waar zijn ze precies mee bezig?
● Waarom moet ik dat zelf doen?
● Kan het niet met minder mensen?


Herken je deze vragen ook in jouw situatie? Helaas zijn de antwoorden op deze vragen niet eenduidig omdat elke organisatie anders is en daarmee om een andere oplossing vraagt. Wel zijn er verschillende handvatten en instrumenten die je kunnen helpen het juiste antwoord in jouw situatie te vinden. Dat kan zijn op organisatie, afdelings - of projectniveau. Patrick Dekkers, managing partner van HVR Group, schetst in dit webinar mogelijke routes naar het passende antwoord in jouw situatie als manager of adviseur.

Aanmelden
Na je aanmelding ontvang je de dag voor het webinar de inlogcode om deel te nemen via Webinargeek. 

Over de sprekers

Patrick Dekkers (front).jpg

Patrick Dekkers

Patrick Dekkers heeft ruim 30 jaar ervaring in het communicatievak. Vervulde functies als lijnmanager en projectmanager in diverse overheidsorganisaties. Is sinds 2012 Managing Partner bij HVR group. Werkt in die rol samen met vele organisaties en komt steeds discussies tegen over de inrichting van de communicatiefunctie. Vindt het een uitdaging deze functie zo in te richten dat én de opdrachtgevers én de communicatieprofessionals tevreden zijn en met plezier verder kunnen.

Prijzen

Niet-Leden
€ 15,00

Kostenoverzicht:
Leden:   gratis
Young Logeion: € gratis
Niet-leden: € 15,00

Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 4 september.

Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.